Salailua facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna V.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susanna V.

Vieras
Onkohan aihetta huolestua, kun mies ei kerro tai näytä minulle, mitä se touhuaa facebookissa..? Tiedän, että sillä on naispuolisia työkavereita facebook kavereina ja viestiä kulkee niiden välillä. Mies haluaa jostain syystä pitää minut ulkona siitä systeemistä, sulkee koneen, jos tulen katsomaan sen vierelle, kun se kirjoittelee facebookissa yms.

Tosi ärsyttävää ja huolestuttavaa :-( Mitähän pitäisi tehdä..?

sillä ei olis mitään salattavaa niin kyllä se sanois mitä tekee...

Urki ne tunnukset jostain ja selvitä...

Joku tulee kohta huutamaan että väärin väärin mutta olkoot vaan..

Niin minä tekisin

Oikeesti on tosi rasittavaa kirjoittaa ihan mitä tahansa, jos toinen kyttää selän takana. |O

Mä en pystynyt koulussakaan vastaamaan esim. kokeeseen mitään kun opettaja kierteli luokassa ja jäi aina välillä kytiksiin selän taakse. Minä aina lopetin hommat siihen, kunnes sain rauhassa tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kirjaudu itse facebookkiin? etkös sää sillon nää, mitä siel tapahtuu?

No jos laittavat yksityisviestiä, niin eihän niitä nää. Ja jos nämä työkaverit ovat ns. mustia, niin ei niiden seinällekään nää ennenkuin olet kaveri.

Ja ellei mies hyväksy kaveripyyntöö ja on laittanu tietonsa niin, että näkyy vain kavereille, niin eipä siitä omasta rekaamissesta juurikaan iloa ole. Samassa veneessä kellutaan ap, taidan arvata miltä susta tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Ja ellei mies hyväksy kaveripyyntöö ja on laittanu tietonsa niin, että näkyy vain kavereille, niin eipä siitä omasta rekaamissesta juurikaan iloa ole. Samassa veneessä kellutaan ap, taidan arvata miltä susta tuntuu.

No jos mies ei voi hyväksyä kaveriksi, niin ehkäpä silloin on väärä mies.

Eikö ap ole edes miehensä "kaveri"?? Jos ei hyväksy kaveripyyntöä ja vahvista parisuhdetta, niin sitten on kyllä jo aihetta epäilyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

No jos mies ei voi hyväksyä kaveriksi, niin ehkäpä silloin on väärä mies.

Niin, sehän herättää epäilyksiä, että mitäs siellä sitten on...

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Miksi aina epäillään sitä pahinta?
Miksi ei avioliitossa saisi puolisoilla olla myös "omaa" elämää?

No, salailu aina aiheuttaa epäilyksiä. mutta sillon kun puoliso tietää jotain siitä toisen omasta elämästä, niin sillä ei tartte koko ajan olla pelko pyllyssä, että tapahtuu jotain apinabisnestä.

No aika moni on työkaveidensa fb-ystäviä eli en näkis siinä mitään ihmeellistä. Ja voihan olla, että sun miehes on niinkuin minäkin (ja varmaan aikamoni muu) että sitä ärsyttää, kun joku tulee seläntaakse kattoo mitä tekee. Mua ärsyttää jo se, jos mies yrittää olan yli lukea tätä palstaa...

No ehkäpä siksi epäillään ja arvaillaan kun aloittaja ei ole nyt käynyt tarkentamassa tätä juttua.
Toki saa olla oma elämä, omalla miehellänikin on exiä kavereina facebookissa ja mulla entisiä ihastuksia. Mutta silti ollaan ihan facebookissa "julkisesti" aviopari, eli tiedoissa lukee "naimisissa käyttäjän xxxx kanssa" ja päästään lukemaan toistemme seinäkirjoituksia.

Mutta jos mieheni ei olisi hyväksynyt minua "kaveriksi" facebookissa, niin tottavieköön olisin jotain alkanut epäillä.

Oli miten oli, niin meidät naamakirja ainakin ajoi eroon. Miehellä oli siellä lukuisia naiskavereita ja pitkän aikaa meni niin, että katoin sen olevan vain pelkkää kivaa. Sitten innostuin itekkin sinne ja ihmettelin, miks ei ukko mua hyväksy kaveriksi. sit kävi niin, että mun entinen paras ystävä lisäs mut listalle ja sitä myöden sitten näin mieheni siellä ja enhän edelleenkään päässy näkeen mitä sen muu profiili oli, mutta profiilikuvana pusukuva juuri sen mun kaverin kans oli jo riittävä näyttö. Jututin miestä, jututin kaveria ja ne oli vuoden pelehtiny mun selän takana. Kaverini oli vahingossa lisänny mut kaveriksi....vahingossa, joopa joo. Taisi salaa toivoa, että juttu selviää ja toisaalta hyvä niin. Nyt ollaan erottu jo virallisestikkin ja heillä se onni kukoistaa ja vauva tulossa, jota me ei koskaan saatu. Mulla tosin nuoruuden ajalta lapsukainen, joka jo lähes täysi-ikäinen. Kaikkee sattuu...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

No ehkäpä siksi epäillään ja arvaillaan kun aloittaja ei ole nyt käynyt tarkentamassa tätä juttua.
Toki saa olla oma elämä, omalla miehellänikin on exiä kavereina facebookissa ja mulla entisiä ihastuksia. Mutta silti ollaan ihan facebookissa "julkisesti" aviopari, eli tiedoissa lukee "naimisissa käyttäjän xxxx kanssa" ja päästään lukemaan toistemme seinäkirjoituksia.

Mutta jos mieheni ei olisi hyväksynyt minua "kaveriksi" facebookissa, niin tottavieköön olisin jotain alkanut epäillä
.

Juuri näin.

Jos mies ei edes hyväksy kaveriksi, saati että julkaisisi tiedon puolisosta, niin sillon jossain mättää.
Ja sillon on jo syytä vaatia selitystä.

Ei se ole mitään toisen rajoittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska:
Oli miten oli, niin meidät naamakirja ainakin ajoi eroon. Miehellä oli siellä lukuisia naiskavereita ja pitkän aikaa meni niin, että katoin sen olevan vain pelkkää kivaa. Sitten innostuin itekkin sinne ja ihmettelin, miks ei ukko mua hyväksy kaveriksi. sit kävi niin, että mun entinen paras ystävä lisäs mut listalle ja sitä myöden sitten näin mieheni siellä ja enhän edelleenkään päässy näkeen mitä sen muu profiili oli, mutta profiilikuvana pusukuva juuri sen mun kaverin kans oli jo riittävä näyttö. Jututin miestä, jututin kaveria ja ne oli vuoden pelehtiny mun selän takana. Kaverini oli vahingossa lisänny mut kaveriksi....vahingossa, joopa joo. Taisi salaa toivoa, että juttu selviää ja toisaalta hyvä niin. Nyt ollaan erottu jo virallisestikkin ja heillä se onni kukoistaa ja vauva tulossa, jota me ei koskaan saatu. Mulla tosin nuoruuden ajalta lapsukainen, joka jo lähes täysi-ikäinen. Kaikkee sattuu...

No facebookhan ei teitä ajanut eroon...

Yhteistyössä