V
vieras0
Vieras
Meillä on 4v lapsi. Ihana, riehakas poika, joskus rasittavuuksiin saakka. Siitä lähtien kun poika oli 1v olen toivonut toista lasta, vuosi siitä eteenpäin ihan avoimesti. Mies sanoi että sitten isommalla 4-5v ikäerolla. Keskityin sitten täysillä poikaamme. Kun poika oli 2.5v mies myönsi ettei enää voi kuvitella ryhtyvänsä tähän. Itsekin olen ollut aika ajoin väsynyt, mutta eniten väsyttää näin suuren toiveen hautaaminen. Olen tehnyt sitä aktiivisesti viimeiset 1.5v enkä vieläkään ole asian kanssa sinut. Vakuuttelen itselleni etten minäkään halua, mutta on aivan 100% varmaa että jos mieheni tulisi luokseni ja sanoisi että yritetään lasta ei mikään elämäntilanne olisi esteenä. Nyt yritän ajatella että ei edes onnistuisi koska asiat on niin ja näin. Mies on sanonut ehdottoman ein, eikä voi antaa edes sen verran siimaa että vaikka muutaman vuoden päästä. Hänellä on ihan luvattoman huono lapsiperhearjen sietokyky ja tiedän että minulla ei ole vaihtoehtoja kuin yrittää vaan sopeutua. Mietin vaan, että montakohan vuotta siihen vielä menee? Raastavaa miettiä asiaa päivittäin, lähinnä siis vakuuttelun muodossa että enpäs edes haluaisi, kun kyse on siitä että ei minulla ole vaihtoehtoa kuin olla haluamatta jos haluan tässä suhteessa jatkaa (haluan). No, sellaista...
Kohtalontovereita?