vierailija
Niinpä. Oliko jääkaudella Suomessa ihanteelliset elinolosuhteetVatipää. Ilmasto muuttuu aina teemme me mitä tahansa. Mietihän jääkausia ja muita...
Niinpä. Oliko jääkaudella Suomessa ihanteelliset elinolosuhteetVatipää. Ilmasto muuttuu aina teemme me mitä tahansa. Mietihän jääkausia ja muita...
Siellä pitääkin opettaa.Totta mutta toi on viety kouluihin, päiväkoteihin, lukioihin jne...siihen on pakko ottaa arkisin kantaa...
No mitä olet itse tehnyt?Siellä pitääkin opettaa.
Tosin mitä ilmeisemmin suuri osa ihmisiä pitäisi laahata takaisin koulun penkille ja opettaa niille mitä tapahtuu jos kukaan ei tee mitään siksi kun joku toinenkaan ei tee.
Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.Siellä pitääkin opettaa.
Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.
Nythän se on syyllistävää. Meitä esimerkiks vaadittiin kaivelemaan kodin roskiksia ja tuomaan kotoa muovijätettä mistä koottiin sitten näyttely opiston alakertaan ja osoiteltiin sitä tyyliin ''Kattokaa nyt millasia me suomalaiset ollaan'' ja kun kuitenkin kaikki sen ymmärtää ettei sitä muovijätettä kukaan ilolla kaupasta kotiin raahaa...en mä ainakaan.
Toinen mitä hoettiin ja hoetaan biologian ja maantieteen ja terveystieteen tunneilla on jatkuva rummutus sähköautojen puolesta ja suut suljetaan kun sanoo jotain niiden akkujen saastuttavuudesta.
Suomen pitää kuulema olla edelläkävijä ja esimerkki USAlle ja Kiinalle ja Intialle, mutta kun yritit selittää etteihän noissa maissa kaikki edes tiedä mikä Suomi on, olet ongelmia vähättelevä ja sut kyseenalaistetaan tai hiljennetään tunneilla (olen kuullut monen suusta, että heille on tätä tehty...itselleni kävi onneks vaan niin että oli aika vaihtaa aihetta kivistä kukkaruukkuihin).
Selvästi business sanelee kaiken sielläkin - niin on tehnyt kauan! Sanopa niille, et yksityismetsät pakotetaan yhteismetsiin, et ei epääse ihmiset itse päättämään, minne ne kaivokset tulee. Mitä sanoo?
Niinpä. Oliko jääkaudella Suomessa ihanteelliset elinolosuhteet
Siellä missä jäätä ei ollut, uiskenteli runsaasti kalaa ja hylkeitä. Lintujen munia saivat ihmiset syödäkseen lauhemmat ajat ja muulloin riitti kalaa, jota ei ruokittu millään muuuntogeeenisellllä sapuskalla. Nykyään kaikki on toisin:Niinpä. Oliko jääkaudella Suomessa ihanteelliset elinolosuhteet
Ei tuo ole enää opetusta, vaan propgandan levittämistä, suorastaan aivopesua.Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.
Nythän se on syyllistävää. Meitä esimerkiks vaadittiin kaivelemaan kodin roskiksia ja tuomaan kotoa muovijätettä mistä koottiin sitten näyttely opiston alakertaan ja osoiteltiin sitä tyyliin ''Kattokaa nyt millasia me suomalaiset ollaan'' ja kun kuitenkin kaikki sen ymmärtää ettei sitä muovijätettä kukaan ilolla kaupasta kotiin raahaa...en mä ainakaan.
Toinen mitä hoettiin ja hoetaan biologian ja maantieteen ja terveystieteen tunneilla on jatkuva rummutus sähköautojen puolesta ja suut suljetaan kun sanoo jotain niiden akkujen saastuttavuudesta.
Suomen pitää kuulema olla edelläkävijä ja esimerkki USAlle ja Kiinalle ja Intialle, mutta kun yritit selittää etteihän noissa maissa kaikki edes tiedä mikä Suomi on, olet ongelmia vähättelevä ja sut kyseenalaistetaan tai hiljennetään tunneilla (olen kuullut monen suusta, että heille on tätä tehty...itselleni kävi onneks vaan niin että oli aika vaihtaa aihetta kivistä kukkaruukkuihin).
Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.
katso liitettä 8938
Aika paljonkin. -Tosin en vain ilmastomuutosta hillitäkseni.No mitä olet itse tehnyt?
Katsos kaikki on businessta:Ei tuo ole enää opetusta, vaan propgandan levittämistä, suorastaan aivopesua.
Suurin ilmastoteko on itsemurha.Aika paljonkin. -Tosin en vain ilmastomuutosta hillitäkseni.
Olen vähentänyt kulutustani. Luovuttiin mökistä, vähemmän lämmityskuluja. Luovuttiin toisesta- ja jopa harrasteautosta. Ja koska näiden luopumisten vuoksi rahaa kuluu vähemmän tehdään myös vähemmän duunia mikä tarkoittaa vähemmän duunimatkoihin kuluvaa polttoainetta.
Talon sisälämpötila on 18 astetta, ostan aina paikallista jos mahdollista, olen vähentänyt lihankäyttöä ja opetellut pitämään (paikallisesta) härkäpavusta. Kierrätän, lajittelen, ostan käytettyä jos mahdollista. Enkä osta mitään turhaa.
Mutta ei mun pinttini oikeastaan ollut edes vaatia että kaikkien pitäisi muuttaa tottumuksiaan. Miksi ihmisen, joka ei aio lisääntyä, pitäisi tehdä jotain tulevien sukupolvien vuoksi? Halusin vain huomauttaa, että on typerää inttää että ei muutkaan ja lakaista koko ilmastonmuutos sen varjolla maton alle ikään kuin sille ei voisi tehdä mitään.
Esimerkiksi fossiilisten polttoaineden käyttö kun näkyy paikallisilmastossakin. Ja jokaiikka hengittää sen aiheuttamia päästöjä ja se vaikuttaa suoraan terveyteen. Sun terveyteen ja mun terveyteen. Tänäänkin.
T. Linkolan PenttiSuurin ilmastoteko on itsemurha.
Pentti oli aito oikea vihreäT. Linkolan Pentti
Linkola puhuu ihan asiaakin, ainakin mitä tulee maahanmuuttoon!
Sitähän se onkin, mutta yllättävän moni opiskelija ymmärtää tuon eron onneksi.propgandan levittämistä, suorastaan aivopesua.
Liian moni ei ymmärrä...Sitähän se onkin, mutta yllättävän moni opiskelija ymmärtää tuon eron onneksi.
Saska on jo tuossa ihan yhtä etova kuin tänä päivänä.
Kumpaa tarkoitat? Jos aikoo saada toikkarin koulusta, ei voi väittää ainakaan rypsiöljyä haitalliseksi jneLiian moni ei ymmärrä...
Jep. Ylikansoittumista pitäisi hillitä eikä levittää ympäriinsä.Linkola on sitä mieltä, että Afrikasta ei tarvitse kärrätä tänne ainoatakaan ihmistä.
Siitä huolimatta...Jep. Ylikansoittumista pitäisi hillitä eikä levittää ympäriinsä.
Noin 20% maailman metaanipäästöistä aiheutuu riisinviljelystä ja mitä enemmän väkeä, niin sitä enemmän täytyy hakata metsää viljelypelloiksi.