Saksalaistutkija: monilla alkaa tulla mitta täyteen ilmastoaktivisteista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siellä pitääkin opettaa.
Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.
Nythän se on syyllistävää. Meitä esimerkiks vaadittiin kaivelemaan kodin roskiksia ja tuomaan kotoa muovijätettä mistä koottiin sitten näyttely opiston alakertaan ja osoiteltiin sitä tyyliin ''Kattokaa nyt millasia me suomalaiset ollaan'' ja kun kuitenkin kaikki sen ymmärtää ettei sitä muovijätettä kukaan ilolla kaupasta kotiin raahaa...en mä ainakaan.
Toinen mitä hoettiin ja hoetaan biologian ja maantieteen ja terveystieteen tunneilla on jatkuva rummutus sähköautojen puolesta ja suut suljetaan kun sanoo jotain niiden akkujen saastuttavuudesta.
Suomen pitää kuulema olla edelläkävijä ja esimerkki USAlle ja Kiinalle ja Intialle, mutta kun yritit selittää etteihän noissa maissa kaikki edes tiedä mikä Suomi on, olet ongelmia vähättelevä ja sut kyseenalaistetaan tai hiljennetään tunneilla (olen kuullut monen suusta, että heille on tätä tehty...itselleni kävi onneks vaan niin että oli aika vaihtaa aihetta kivistä kukkaruukkuihin).
suomalainenlehmä.jpg
 
vierailija
Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.
Nythän se on syyllistävää. Meitä esimerkiks vaadittiin kaivelemaan kodin roskiksia ja tuomaan kotoa muovijätettä mistä koottiin sitten näyttely opiston alakertaan ja osoiteltiin sitä tyyliin ''Kattokaa nyt millasia me suomalaiset ollaan'' ja kun kuitenkin kaikki sen ymmärtää ettei sitä muovijätettä kukaan ilolla kaupasta kotiin raahaa...en mä ainakaan.
Toinen mitä hoettiin ja hoetaan biologian ja maantieteen ja terveystieteen tunneilla on jatkuva rummutus sähköautojen puolesta ja suut suljetaan kun sanoo jotain niiden akkujen saastuttavuudesta.
Suomen pitää kuulema olla edelläkävijä ja esimerkki USAlle ja Kiinalle ja Intialle, mutta kun yritit selittää etteihän noissa maissa kaikki edes tiedä mikä Suomi on, olet ongelmia vähättelevä ja sut kyseenalaistetaan tai hiljennetään tunneilla (olen kuullut monen suusta, että heille on tätä tehty...itselleni kävi onneks vaan niin että oli aika vaihtaa aihetta kivistä kukkaruukkuihin).
Selvästi business sanelee kaiken sielläkin - niin on tehnyt kauan! Sanopa niille, et yksityismetsät pakotetaan yhteismetsiin, et ei epääse ihmiset itse päättämään, minne ne kaivokset tulee. Mitä sanoo?
 
vierailija
Niinpä. Oliko jääkaudella Suomessa ihanteelliset elinolosuhteet(n)
Niinpä. Oliko jääkaudella Suomessa ihanteelliset elinolosuhteet(n)
Siellä missä jäätä ei ollut, uiskenteli runsaasti kalaa ja hylkeitä. Lintujen munia saivat ihmiset syödäkseen lauhemmat ajat ja muulloin riitti kalaa, jota ei ruokittu millään muuuntogeeenisellllä sapuskalla. Nykyään kaikki on toisin:
https://hoito-ohjeet.fi/OhjepankkiVSSHP/Sappi - ja haimateiden kuvaus eli ERCP.pdf
 
vierailija
Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.
Nythän se on syyllistävää. Meitä esimerkiks vaadittiin kaivelemaan kodin roskiksia ja tuomaan kotoa muovijätettä mistä koottiin sitten näyttely opiston alakertaan ja osoiteltiin sitä tyyliin ''Kattokaa nyt millasia me suomalaiset ollaan'' ja kun kuitenkin kaikki sen ymmärtää ettei sitä muovijätettä kukaan ilolla kaupasta kotiin raahaa...en mä ainakaan.
Toinen mitä hoettiin ja hoetaan biologian ja maantieteen ja terveystieteen tunneilla on jatkuva rummutus sähköautojen puolesta ja suut suljetaan kun sanoo jotain niiden akkujen saastuttavuudesta.
Suomen pitää kuulema olla edelläkävijä ja esimerkki USAlle ja Kiinalle ja Intialle, mutta kun yritit selittää etteihän noissa maissa kaikki edes tiedä mikä Suomi on, olet ongelmia vähättelevä ja sut kyseenalaistetaan tai hiljennetään tunneilla (olen kuullut monen suusta, että heille on tätä tehty...itselleni kävi onneks vaan niin että oli aika vaihtaa aihetta kivistä kukkaruukkuihin).
Ei tuo ole enää opetusta, vaan propgandan levittämistä, suorastaan aivopesua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Pitää ehdottomasti, mutta tyyli vois olla erilainen.
Nythän se on syyllistävää. Meitä esimerkiks vaadittiin kaivelemaan kodin roskiksia ja tuomaan kotoa muovijätettä mistä koottiin sitten näyttely opiston alakertaan ja osoiteltiin sitä tyyliin ''Kattokaa nyt millasia me suomalaiset ollaan'' ja kun kuitenkin kaikki sen ymmärtää ettei sitä muovijätettä kukaan ilolla kaupasta kotiin raahaa...en mä ainakaan.
Toinen mitä hoettiin ja hoetaan biologian ja maantieteen ja terveystieteen tunneilla on jatkuva rummutus sähköautojen puolesta ja suut suljetaan kun sanoo jotain niiden akkujen saastuttavuudesta.
Suomen pitää kuulema olla edelläkävijä ja esimerkki USAlle ja Kiinalle ja Intialle, mutta kun yritit selittää etteihän noissa maissa kaikki edes tiedä mikä Suomi on, olet ongelmia vähättelevä ja sut kyseenalaistetaan tai hiljennetään tunneilla (olen kuullut monen suusta, että heille on tätä tehty...itselleni kävi onneks vaan niin että oli aika vaihtaa aihetta kivistä kukkaruukkuihin).
katso liitettä 8938

No toi on älytöntä. Ja syyllistäminen ei ole milloinkaan oikea keino.

Ja lehmävertaus naurettava. Eiköhän suomalaisten aiheuttamat saasteet kiinassa johdu ennemminkin kiinalaisista tuotteista joita ostamme.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
No mitä olet itse tehnyt?
Aika paljonkin. -Tosin en vain ilmastomuutosta hillitäkseni.

Olen vähentänyt kulutustani. Luovuttiin mökistä, vähemmän lämmityskuluja. Luovuttiin toisesta- ja jopa harrasteautosta. Ja koska näiden luopumisten vuoksi rahaa kuluu vähemmän tehdään myös vähemmän duunia mikä tarkoittaa vähemmän duunimatkoihin kuluvaa polttoainetta.

Talon sisälämpötila on 18 astetta, ostan aina paikallista jos mahdollista, olen vähentänyt lihankäyttöä ja opetellut pitämään (paikallisesta) härkäpavusta. Kierrätän, lajittelen, ostan käytettyä jos mahdollista. Enkä osta mitään turhaa.

Mutta ei mun pinttini oikeastaan ollut edes vaatia että kaikkien pitäisi muuttaa tottumuksiaan. Miksi ihmisen, joka ei aio lisääntyä, pitäisi tehdä jotain tulevien sukupolvien vuoksi? Halusin vain huomauttaa, että on typerää inttää että ei muutkaan ja lakaista koko ilmastonmuutos sen varjolla maton alle ikään kuin sille ei voisi tehdä mitään.

Esimerkiksi fossiilisten polttoaineden käyttö kun näkyy paikallisilmastossakin. Ja jokaiikka hengittää sen aiheuttamia päästöjä ja se vaikuttaa suoraan terveyteen. Sun terveyteen ja mun terveyteen. Tänäänkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei tuo ole enää opetusta, vaan propgandan levittämistä, suorastaan aivopesua.
Katsos kaikki on businessta:
"Kehitteillä on valtavan näyteaineiston käsittelyyn ja arkistointiin aivan uudenlaisia digitalisointimenetelmiä.

– Digitalisaatio luo ihan oman mahdollisuuden poikkitieteelliseen tutkimukseen ICT:n ja biolääketieteen osalta, Pohjois-Suomen biopankin johtaja Pia Nyberg iloitsee.

– Esimerkiksi kudosleikkeet, joita on perinteisesti mikroskoopilla katsottu, saataisiin digitalisoitua. Siihen voisi tulla avuksi vaikka minkälaisia hahmontunnistustyökaluja ja työkaluja näytteiden analyysiin.

Biopankkeja on perustettu Suomessa yliopistosairaaloihin ja Jyväskylän keskussairaalaan."
 
vierailija
Aika paljonkin. -Tosin en vain ilmastomuutosta hillitäkseni.

Olen vähentänyt kulutustani. Luovuttiin mökistä, vähemmän lämmityskuluja. Luovuttiin toisesta- ja jopa harrasteautosta. Ja koska näiden luopumisten vuoksi rahaa kuluu vähemmän tehdään myös vähemmän duunia mikä tarkoittaa vähemmän duunimatkoihin kuluvaa polttoainetta.

Talon sisälämpötila on 18 astetta, ostan aina paikallista jos mahdollista, olen vähentänyt lihankäyttöä ja opetellut pitämään (paikallisesta) härkäpavusta. Kierrätän, lajittelen, ostan käytettyä jos mahdollista. Enkä osta mitään turhaa.

Mutta ei mun pinttini oikeastaan ollut edes vaatia että kaikkien pitäisi muuttaa tottumuksiaan. Miksi ihmisen, joka ei aio lisääntyä, pitäisi tehdä jotain tulevien sukupolvien vuoksi? Halusin vain huomauttaa, että on typerää inttää että ei muutkaan ja lakaista koko ilmastonmuutos sen varjolla maton alle ikään kuin sille ei voisi tehdä mitään.

Esimerkiksi fossiilisten polttoaineden käyttö kun näkyy paikallisilmastossakin. Ja jokaiikka hengittää sen aiheuttamia päästöjä ja se vaikuttaa suoraan terveyteen. Sun terveyteen ja mun terveyteen. Tänäänkin.
Suurin ilmastoteko on itsemurha.
 
vierailija
joulukuu 7, 2019 19:38
Halla-aholta viesti keskustalle ja sdp:lle: ”Pohjaan on kummallakin puolueella vielä yli 10 prosenttiyksikköä matkaa”

Politiikka
Puheenjohtaja Jussi Halla-aho (ps.) viestittää hallituksen muodostamista pohtiville keskustalle ja sdp:lle yhteistyömahdollisuuksista. Perussuomalaisten kynnyskysymykset eivät Halla-ahon mukaan ole yhteensovittamattomassa ristiriidassa keskustan eivätkä maltillisten sosialidemokraattien tavoitteiden kanssa. Hän muistuttaa myös siitä, miten tuhoisaa puolueiden kannatukselle on roikkua vihreiden apupuolueena.

Halla-aho kirjoittaa Facebookissa:

”Ennenaikaiset eduskuntavaalit olisivat tässä epätavallisessa tilanteessa erittäin perustellut. Ymmärrettävistä syistä keskustalla ja demareilla ei vaaleihin ole halua.

Totean kuitenkin ystävällisesti, että vaikka kumpikin puolue luulee jo ottaneensa pohjakosketuksen, pohjaan on kummallakin puolueella vielä yli 10 prosenttiyksikköä matkaa. Suunta on kummallakin sama, jos ne kitkuttavat eteenpäin tällä hallituspohjalla.

Perussuomalaisten kynnyskysymykset eivät ole yhteensovittamattomassa ristiriidassa keskustan eivätkä maltillisten sosialidemokraattien tavoitteiden kanssa. Me olemme valmiita yhteistyöhön kummankin puolueen kanssa, mutta tämä edellyttää vihreiden ja rkp:n heivaamista ulos hallituksesta.

Etenkin keskustan on syytä miettiä asiaa hyvin tarkkaan. Haluatteko selitellä seuraavat kolme ja puoli vuotta äänestäjillenne sitä, että sisä-, ulko- ja ympäristöministeriötä hallitsevat vihreät romuttavat turvapaikkajärjestelmän, junailevat salaisilla operaatioilla isis-naisia Suomeen, rekrytoivat hunnutettuja islamisteja poliiseiksi ja tekevät teollisuuden ja maatalouden toimintaympäristön entistä tukalammaksi?”

Perussuomalaiset jätti tänään vastauksensa hallitustunnustelija Antti Rinteelle (sdp.).

SUOMEN UUTISET
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä