Saksa laillistaa kannabiksen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jep käys koklaaa cbd kukkaa mis ei oo päihdyttävää thc myydään kallios. Tiesitkös et hampun siemen on maailman ravinto rikkain siemen
En tarvitse mitään lääkkeitä ja ravintopuolikin on todella kunnossa.

Tiesitkö että siemenet eivät ole välttämättömiä mutta eläinperäinen ravinto on.😁 Joo, ei aloiteta tästä mitään ravintotietoketjua.😁 Tuskin nyt kukaan syö sitä kannabista sentään ravinnoksi vaikka pössybrownieita mussuttavatkin.😁
 
9MM
En tarvitse mitään lääkkeitä ja ravintopuolikin on todella kunnossa.

Tiesitkö että siemenet eivät ole välttämättömiä mutta eläinperäinen ravinto on.😁 Joo, ei aloiteta tästä mitään ravintotietoketjua.😁 Tuskin nyt kukaan syö sitä kannabista sentään ravinnoksi.😁
Nooh googlaa mitä ne kannabis siemenet pitää sisällään. Säkin imailet vitamiini lisii mitä ei tartteis jos söisit hampun siemenii
 
Nooh googlaa mitä ne kannabis siemenet pitää sisällään. Säkin imailet vitamiini lisii mitä ei tartteis jos söisit hampun siemenii
Juu, mutta ei lääkkeitä syödä turhaan. Eikä niitä lääkkeitä tarvitsisi alkuunkaan jos olisi terveet elämäntavat.

Älä valehtele. En syö mitään vitamiinilisiä.
 
vierailija
Onko se ilokaasu haitallista? Heliumia on tullut joskus skidinä vedettyä ilmapallosta ja päälle laulettua, JA NAURETTUA!😬

Miksi ihmisiä pitää houkutella kaikenlaisiin turhiin koukkuihin? Nämä kaikki ovat vain markkinatalouden hömpötyksiä: joku tienaa isot rahat aiheuttamalla ihmisille haittaa.

Vai että suurin osa????! No mitenniin? Ei varmanakaan ole suurin osa vetänyt mitään pössyä?!😱 Vai tarkoititko siitä mariginaaliryhmästä?

Mitä hyötyä/haittoja näistä huumeista on?
Laitetaanko plussia ja miinuksia?🤗


Minä aloitan:

- Elämä selvin päin on parasta huumetta.🤩 Tämä on tavoittelemisen arvoinen asia.

+ Joku kipupotilas voi hyötyä pössyttelystä.
Ilokaasua tarjotaan myös synnytyksessä, on turvallista, helium on haitallisempi.

No en itse näe että ihmisiä houkutellaan koukkuihin jos kerran tarjotaan VÄHEMMÄN haitallinen ja fyysisesti ei-koukuttava vaihtoehto alkoholin vieressä. On myös paljon ruoka-addikteja, seksiaddikteja sekä peliriippuvaisia, ihminen kyllä löytää jonkun riippuvuuden jos on sellaiselle altis, ei ole riittävä syy jotta jätettäisiin suurelle yleisölle parempi vaihtoehto tarjoamatta.

Kyllä ainakin alle nelikymppisistä yli puolet on kokeillut, koko väestöstä 30%.

Siis onko tarkoitus listata kantsun hyvät ja huonot puolet vai muidenkin?

Olen kokeillut selvinpäinoloa parikin vuotta putkeen, ihan ok, mutta ei elämän tarvi raitista olla välttämättä.

+ kipupotilaan lisäksi myös epilepsia ja syöpäpotilaat sekä ahdistus ja masennuspotilaat hyötyvät.

+ rentouttaa

+ auttaa käsittelemään vaikeita asioita

+ ei tee tuhoa mm maksalle toisin kuin alkoholi

- voi tehdä psykoosia joillekin (vaikka alkoholi tekee myös)
 
Aah mä luulin et veät en valehdellu. Mut haeppa niit hampun siemenii ja lue kuinka ravinto rikkaita ne on. Sopii hyvin jukurtin myslin seas
Olen useasti tuonut esiin, että en syö.
Jännä muuten miten ihmiset vain saavat päähänsä jotakin ja sitten puhuvat kuten asia olisi niin.😦
Suosittelen kysymään.

Puhutaanko nyt siitä pitäisikö thc-kannabiksesta tehdä laillista vai siitä voiko hampunsiemeniä syödä?😁

En syö mitään siemeniä, siemenet ovat mun mielestä linnuille.😂
 
9MM
Olen useasti tuonut esiin, että en syö.
Jännä muuten miten ihmiset vain saavat päähänsä jotakin ja sitten puhuvat kuten asia olisi niin.
Suosittelen kysymään.

Puhutaanko nyt siitä pitäisikö thc-kannabiksesta tehdä laillista vai siitä voiko hampunsiemeniä syödä?

En syö mitään siemeniä, siemenet ovat mun mielestä linnuille.
Noh googlaa mitä ne siemenet pitää sisällään sietäisit saada piiskaa kun oot kuriton😁
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Ilokaasua tarjotaan myös synnytyksessä, on turvallista, helium on haitallisempi.

No en itse näe että ihmisiä houkutellaan koukkuihin jos kerran tarjotaan VÄHEMMÄN haitallinen ja fyysisesti ei-koukuttava vaihtoehto alkoholin vieressä. On myös paljon ruoka-addikteja, seksiaddikteja sekä peliriippuvaisia, ihminen kyllä löytää jonkun riippuvuuden jos on sellaiselle altis, ei ole riittävä syy jotta jätettäisiin suurelle yleisölle parempi vaihtoehto tarjoamatta.

Kyllä ainakin alle nelikymppisistä yli puolet on kokeillut, koko väestöstä 30%.

Siis onko tarkoitus listata kantsun hyvät ja huonot puolet vai muidenkin?

Olen kokeillut selvinpäinoloa parikin vuotta putkeen, ihan ok, mutta ei elämän tarvi raitista olla välttämättä.

+ kipupotilaan lisäksi myös epilepsia ja syöpäpotilaat sekä ahdistus ja masennuspotilaat hyötyvät.

+ rentouttaa

+ auttaa käsittelemään vaikeita asioita

+ ei tee tuhoa mm maksalle toisin kuin alkoholi

- voi tehdä psykoosia joillekin (vaikka alkoholi tekee myös)
Hyviä pointteja!

Niin, näitä riippuvuuksia on jo riittävästi, mielestäni näistä tulisi pikemminkin vierottua kuten röökistäkin.

- Lapset pössyttelisivät varmasti enemmän jos pössy olisi laillista. Saatavuus olisi vieläkin helpompaa kuin nykyään.

+ Valtio saisi rähnää.
 
vierailija
Kinnunen perustelee näkemystään useilla rikosjutuilla, jotka ovat käyneet tuomioistuimissa asti. Rikosylikomisarion mukaan useampi vastaaja on selittänyt väkivaltaisuuksiaan tai muita rikoksiaan kannabiksen haittavaikutuksilla.
– He ovat kertoneet käyttäneensä kannabista, sitten on alkanut kannabispsykoosi, on oltu mielenterveyskuntoutuksessa ja on ollut sitä, tätä ja tuota. Sitten tulee näitä: puukotetaan satunnaisesti jotain ihmistä.
Kinnusen näkemyksen mukaan haittoja yritetään kiistää julkisessa ja poliittisessa kannabiskeskustelussa.
Yksittäisiin väkivaltarikoksiin mentäessä on keskeistä, minkälaisia valintoja nuori osaa tehdä rikokseen ryhtyessään – ja onko hänelle annettu mahdollisuuksia ylipäätään oppia oikeita valintoja. Jokainen syyntakeinen ihminen voi tietoisesti valita, pahoinpiteleekö hän toista vai jättääkö sen tekemättä. Samaan aikaan olosuhteet, kuten lapsena koettu väkivalta tai perheen päihdeongelmat voivat heikentää nuoren valmiuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Hyviä pointteja!

Niin, näitä riippuvuuksia on jo riittävästi, mielestäni näistä tulisi pikemminkin vierottua kuten röökistäkin.

- Lapset pössyttelisivät varmasti enemmän jos pössy olisi laillista. Saatavuus olisi vieläkin helpompaa kuin nykyään.

+ Valtio saisi rähnää.
Pyh kaikki saa kannabista jo nyt ja tiiäkkö mitä jos tulisi lailliseks ni siin olis juju jos jäät kiinni alaikäsille jakamisesta menetät kannabis polttelu luvan.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
–Kannabis myös varhentaa psykoosien syntyä, heikentää ihmisen järkeilyä ja toiminnan ohjausta, ja sitä enemmän mitä enemmän käytetään, Lauerma muistuttaa.
Tunnetaan myös kannabispsykoosi, jossa ihminen menee paranoidiseen tilaan jo kertakäytöllä.


On myös epätodennäköistä, että kannabiksen laillistaminen vähentäisi alkoholin käyttöä, Lauerma epäilee.
–Kannabiksen vaikutus nuorten kehittyvään hermostoon on luku sinänsä. Laillinen saatavuus saattaisi lisätä päihteiden kokonaiskäyttöä nuorten keskuudessa, Lauerma sanoi.
 
vierailija
–Kannabis myös varhentaa psykoosien syntyä, heikentää ihmisen järkeilyä ja toiminnan ohjausta, ja sitä enemmän mitä enemmän käytetään, Lauerma muistuttaa.
Tunnetaan myös kannabispsykoosi, jossa ihminen menee paranoidiseen tilaan jo kertakäytöllä.


On myös epätodennäköistä, että kannabiksen laillistaminen vähentäisi alkoholin käyttöä, Lauerma epäilee.
–Kannabiksen vaikutus nuorten kehittyvään hermostoon on luku sinänsä. Laillinen saatavuus saattaisi lisätä päihteiden kokonaiskäyttöä nuorten keskuudessa, Lauerma sanoi.

Linkkiä ei anneta mennä läpi.

Kannabis lisää väkivaltariskiä
Savon sanomat
 
vierailija
Pyh kaikki saa kannabista jo nyt ja tiiäkkö mitä jos tulisi lailliseks ni siin olis juju jos jäät kiinni alaikäsille jakamisesta menetät kannabis polttelu luvan.

Etkös sinä 9MM mennyt sekaisin ja ollut voimakkaissa mt-ongelmissa, vaikuttiko kannabiksen käyttö siihen tai pahensiko sairauttasi? Tai peräti puhkaisiko sairautesi? Olet itse kertonut täällä palstalla asioistasi.
 

Yhteistyössä