Saksa laillistaa kannabiksen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pyh tänäänkin olin kaupassa ja yks samanikänen meni ohi ja tuttu kukan pöllähdys tuli ja tykkäsin:) . Hyvä kukka on sellainen joka auttaa hyvin treeneissä kun tulee paremmin tietoiseksi kropastaan. Tanssimen ja treeni tuntuu aivan mahtavalle paukuissa ja jaksaa hyvin. Pilvi ehottomasti lailliseksi. Se auttaa myös mielen solmujen kanssa ku tulee tietosemmaksi ongelmistaan. Juuh ei kannata joka päivä pössytellä mut joskus se on ihan jees. Leffoissa aina pössyttelijät näytetään fleguina mut ei se ole todellisuutta. Ja siis sativa piristää indiga taas jumittaa ja mietiskelet ja toimii hyvänä unilääkkeenä parempi ku jotkut tenoxit tai muut pillerit. Eikä aamulla ole kuin kevyt olo kun olet ilkalla polttanut.
Ihan karmea lemu siinä on!!!!

Eiks kukka kuitenkin pidemmän käytön jlk pehmennä pään?😬
 
9MM
Ihan karmea lemu siinä on!!!!

Eiks kukka kuitenkin pidemmän käytön jlk pehmennä pään?😬
Pyh mikä siinä muka on karmeaa? Joo siis ei sitä kukkaakaan pidä joka päivä polttaa ellei ole kipuja tai jotain muuta sairautta. Esim mä näin videon missä yks tärisi pahasti ja kun poltti paukut ni tärinä lakkasi.
Ainiin ja nytkun suomessakin laillistetaan ni kalliossa on cbd kukka kauppa jo nyt ja siin vieressä on kauppa jost saa röökin korvikkeena ei päihdyttävää salviaa ni sitä voi käyttää jointtiin eikä tarvitse röökiä siks. Mut joo ei sitäkään ole hyvä joka päivä poltella
 
vierailija
Voiko sieltä nyt enää ostaa mersua vai onko se porttihuume kun kannabishöyryt ovat imeytyneet sisustaan? Tullin verikoira ainakin raivostuu aina kun ajat rajan yli..
 
vierailija
Hyvä Suomenkin olisi jo aika!



Saksan parlamentti on hyväksynyt lakiesityksen, joka laillistaa kannabiksen käytön ja pienten määrien hallussapidon aikuisille.

Lakiesityksen puolesta äänesti 407 edustajaa ja vastaan 226, kertovat saksalaismediat Bild ja DW. Neljä edustajaa äänesti tyhjää.
Lehden mukaan lakiesitys sallii jatkossa aikuisille käytön ohella 50 gramman kannabismäärän säilyttämisen kotona ja 25 gramman kuljettamisen julkisilla paikoilla.
Laki astuu voimaan huhtikuun alussa. Kannabista on jatkossa laillista hankkia omaan käyttöön säänneltyjen kannabisyhdistysten kautta.
Myös pienen kannabismäärän kasvatus kotona sallitaan. Uusi laki sallii kolmen kannabiskasvin pitämistä kotona.
Muuta narkki Saksaan.
 
Mikä on ääliömäistä, se on yrtti, jota on käytetty tuhansia vuosia kuten alkoholiakin. Se päätettiin sitä paitsi kolikkoa heittämällä, eli mitään kovin vahvaa argumenttia sen kieltoon ei ole.
Tunge syvälle p*rseeseesi se yrtti. Ei jostain oreganosta ja basilikasta tule käyttäjille aloitekyvyn menetystä, hitautta jne.

Osa nuorisoa on menetetty.
 
vierailija
Tunge syvälle p*rseeseesi se yrtti. Ei jostain oreganosta ja basilikasta tule käyttäjille aloitekyvyn menetystä, hitautta jne.

Osa nuorisoa on menetetty.
Kannatatko myös alkoholin täyskieltoa sitten? Ja kuten tuolla yhdessä toisessa ketjussa todettiin, se holtiton päihteiden käyttö johtuu kyllä ihan muista syistä, kuten traumoista ja mt ongelmista, kuin itse aineesta. Sellainen ihminen pakenee todellisuutta vaikka tietokonepeleihin tai animeen yhtä lailla kuin alkoholiin tai piriin. Siksi ne nuoret on menetetty.

Ja itsekin todennäköisesti käytät kofeiinia, joka on joillekin tosi vahva stimulantti.. Kokeilepa olla pari kk ilman kofeiinia ja juo pari kuppia kahvia niin huomaat senkin olevan päihde.
 
vierailija
Kannatatko myös alkoholin täyskieltoa sitten? Ja kuten tuolla yhdessä toisessa ketjussa todettiin, se holtiton päihteiden käyttö johtuu kyllä ihan muista syistä, kuten traumoista ja mt ongelmista, kuin itse aineesta. Sellainen ihminen pakenee todellisuutta vaikka tietokonepeleihin tai animeen yhtä lailla kuin alkoholiin tai piriin. Siksi ne nuoret on menetetty.

Ja itsekin todennäköisesti käytät kofeiinia, joka on joillekin tosi vahva stimulantti.. Kokeilepa olla pari kk ilman kofeiinia ja juo pari kuppia kahvia niin huomaat senkin olevan päihde.
Miksi sä joudut käyttämään päihdyttäviä aineita?
 
Pyh mikä siinä muka on karmeaa? Joo siis ei sitä kukkaakaan pidä joka päivä polttaa ellei ole kipuja tai jotain muuta sairautta. Esim mä näin videon missä yks tärisi pahasti ja kun poltti paukut ni tärinä lakkasi.
Ainiin ja nytkun suomessakin laillistetaan ni kalliossa on cbd kukka kauppa jo nyt ja siin vieressä on kauppa jost saa röökin korvikkeena ei päihdyttävää salviaa ni sitä voi käyttää jointtiin eikä tarvitse röökiä siks. Mut joo ei sitäkään ole hyvä joka päivä poltella
No kyllä minun nenään pahalle haisee vaikka sinun nenään ei.😁 Jostakin syystä minun nenään se haisee ihan palaneelta kumilta.😁

Oon niin arka että en varmaan tule koskaan edes koittamaan pilveä. Mitäs jos se onkin NIIN kivaa, että siihen jää koukkuun?
 
Tunge syvälle p*rseeseesi se yrtti. Ei jostain oreganosta ja basilikasta tule käyttäjille aloitekyvyn menetystä, hitautta jne.

Osa nuorisoa on menetetty.
Itse luulen, että jos huumeita aletaan laillistaa niin käyttö myös nuorisolla lisääntyy. Nyt on edes jonkinlainen ”herranpelko” ja tieto siitä, että pössyttely voi olla koukuttava ja tieto mahd. psykoosiin joutumisesta, estää monia kokeilemasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Miksi sä joudut käyttämään päihdyttäviä aineita?
En ole addikti. Olen kuitenkin ollut päihteiden suurkäyttäjä jaa parikymppisenä alkoholistin tiellä. Pilvi pelasti mut alkoholismilta. Olen nähnyt myös laajemmin elämän tätä puolta, ja halusin sitä tässä valottaa. Ei ne päihteet vaan ne syyt.. Traumatisoitunut ihminen voi myös syödä itsensä 300 kiloiseksi.
 
vierailija
Itse luulen, että jos huumeita aletaan laillistaa niin käyttö myös nuorisolla lisääntyy. Nyt on edes jonkinlainen ”herranpelko” ja tieto siitä, että pössyttely voi olla koukuttava ja tieto mahd. psykoosiin joutumisesta, estää monia kokeilemasta.
Itse koen huonona keskustelukulttuurina kun puhutaan "huumeista", ota huomioon että päihdyttäviä aineita on lukuisia erilaisia, mietoja, vahvoja, keinotekoisia ja eri ryhmiä, psykedeelit, kukka, opiaatit, empatogeenit, rauhoittavat, alkoholi, stimulantit, tutkarit yms. Suuri osa kannabiksen vapauttamisen kannattajista vastustaa kovien aineiden vapauttamista. On myös hyvä ottaa huomioon että empatogeenit, psykedeelit ja ketamiini olisivat lääketieteellisessä käytössä erittäin hyödyllisiä. Hyvä myös ottaa huomioon että kukkaan ja psykedeeleihin ei voi fyysistä addiktiota muodostua, joten alkoholin ja tupakan ollessa laillisia on kummallista että niiden laittomuudesta edes puhutaan. Jos noihin jäät koukkuun psyykkisesti niin silloin jäisit kyllä siihen alkoholiinkin koukkuun.
 
vierailija
En ole addikti. Olen kuitenkin ollut päihteiden suurkäyttäjä jaa parikymppisenä alkoholistin tiellä. Pilvi pelasti mut alkoholismilta. Olen nähnyt myös laajemmin elämän tätä puolta, ja halusin sitä tässä valottaa. Ei ne päihteet vaan ne syyt.. Traumatisoitunut ihminen voi myös syödä itsensä 300 kiloiseksi.
Alkoholi pelastaisi sut narkkiudelta.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Itse koen huonona keskustelukulttuurina kun puhutaan "huumeista", ota huomioon että päihdyttäviä aineita on lukuisia erilaisia, mietoja, vahvoja, keinotekoisia ja eri ryhmiä, psykedeelit, kukka, opiaatit, empatogeenit, rauhoittavat, alkoholi, stimulantit, tutkarit yms. Suuri osa kannabiksen vapauttamisen kannattajista vastustaa kovien aineiden vapauttamista. On myös hyvä ottaa huomioon että empatogeenit, psykedeelit ja ketamiini olisivat lääketieteellisessä käytössä erittäin hyödyllisiä. Hyvä myös ottaa huomioon että kukkaan ja psykedeeleihin ei voi fyysistä addiktiota muodostua, joten alkoholin ja tupakan ollessa laillisia on kummallista että niiden laittomuudesta edes puhutaan. Jos noihin jäät koukkuun psyykkisesti niin silloin jäisit kyllä siihen alkoholiinkin koukkuun.
Mentaalisesti voi jäädä koukkuun.

Luin tässä hetki sitten Kanadasta joka laillisti pössyn. Ei siellä ihan putkeen asiat ole menneet.🤷‍♀️

Pitäisikö arvioida plussia ja miinuksia?

Miksi muuten ei voisi ihmisiä vain kannustaa nauttimaan elämästä selvinpäin ilman koukkuja? Meille syötetään ja tuputetaan näitä meille äärimmäisenkin haitallisia ja jopa kuolettavia koukkuja joka puolelta.🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Maailman haitallisin päihde on meillä laillinen mutta haitattomimmasta saa lasun ja potkut 🙃🤡

 
Maailman haitallisin päihde on meillä laillinen mutta haitattomimmasta saa lasun ja potkut 🙃🤡

Kun meillä nyt on tämä alkoholi jo haitallinen niin pitäisikö haitallisia aineita siis laillistaa enemmän?😦
 
No eikö ole kansanterveydelle ja ihmisten turvallisuudelle parempi että siirrytään vähemmän haitallisiin, tietysti?
Mikä estää juomasta myös alkoholia vaikka muita huumeita laillisesti saisikin vetää?
Olemme kitanneet sitä vuosikausia ja eikös tuo alkoholin haittakäyttö ole vähentynyt? Huumeista on muodostunut ongelma: Subu, vauhti jne…

Pössy on usealle ihan uusi juttu, varmasti moni sitä kokeilisi jos se olisi laillista, ja tämä tietää (lisää) ongelmia, tietenkin.
 
vierailija
Mikä estää juomasta myös alkoholia vaikka muita huumeita laillisesti saisikin vetää?
Olemme kitanneet sitä vuosikausia ja eikös tuo alkoholin haittakäyttö ole vähentynyt? Huumeista on muodostunut ongelma: Subu, vauhti jne…

Pössy on usealle ihan uusi juttu, varmasti moni sitä kokeilisi jos se olisi laillista ja tämä tietää (lisää) ongelmia, tietenkin.
Mietit nyt sitä pientä ryhmää joka JO NYT vetää kaikkea sekaisin, laillisuudesta viis. Suurin osa on kantsua kokeillut eikä ole siihen koukussa. Ja suurin osa käyttää päihteitä maltilla viihteellä, festareilla, juhlissa jne. Varmasti moni mieluummin valitsisi sen haitattomamman jos se olisi helposti saatavilla jolloin ongelmat vähenevät. Autoilijat ilahtuisivat ilokaasun vapauttamisesta kun voi 15 min päästä hypätä rattiin :D
 
Mietit nyt sitä pientä ryhmää joka JO NYT vetää kaikkea sekaisin, laillisuudesta viis. Suurin osa on kantsua kokeillut eikä ole siihen koukussa. Ja suurin osa käyttää päihteitä maltilla viihteellä, festareilla, juhlissa jne. Varmasti moni mieluummin valitsisi sen haitattomamman jos se olisi helposti saatavilla jolloin ongelmat vähenevät. Autoilijat ilahtuisivat ilokaasun vapauttamisesta kun voi 15 min päästä hypätä rattiin :D
Onko se ilokaasu haitallista? Heliumia on tullut joskus skidinä vedettyä ilmapallosta ja päälle laulettua, JA NAURETTUA!😬

Miksi ihmisiä pitää houkutella kaikenlaisiin turhiin koukkuihin? Nämä kaikki ovat vain markkinatalouden hömpötyksiä: joku tienaa isot rahat aiheuttamalla ihmisille haittaa.

Vai että suurin osa????! No mitenniin? Ei varmanakaan ole suurin osa vetänyt mitään pössyä?!😱 Vai tarkoititko siitä mariginaaliryhmästä?

Mitä hyötyä/haittoja näistä huumeista on?
Laitetaanko plussia ja miinuksia?🤗


Minä aloitan:

- Elämä selvin päin on parasta huumetta.🤩 Tämä on tavoittelemisen arvoinen asia.

+ Joku kipupotilas voi hyötyä pössyttelystä.
 
9MM
No kyllä minun nenään pahalle haisee vaikka sinun nenään ei.😁 Jostakin syystä minun nenään se haisee ihan palaneelta kumilta.😁

Oon niin arka että en varmaan tule koskaan edes koittamaan pilveä. Mitäs jos se onkin NIIN kivaa, että siihen jää koukkuun?
Pyh su nenäs on vinksin vonksin jos ei hyvää tuoksua haista ja ei kannabikseen ei jää koukkuun. Ja echo kun sä uskot jumalaan joka loi kaiken ni kannabis kasvi on luonnon tuote vai miksi jumala loi kannabiksen?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä