Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovis teini tää ap.
noh, jos mielestäsi 28 vuotias on teini, nii sitte.. teeppä nimimerkki tänne, nii ei tarvii harmaana kirjotella.. ja oma ikäs oli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovis teini tää ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:koomista, että luulette tosissanne, että itse olen ollut ko. asiakas..![]()
kiesus..
tarkemmin otin selvää tapahtumista, kyseiseltä asiakkaalta. kuski oli alkanut haastamaan riitaa matkan aikana. ollu joku nuori kundi ratissa, eli ilmeisesti uusi kuski? tiedä häntä sen tarkemmin..
ja syy, miksi jätti maksamatta.. sain aika sekalaisen selityksen, mutta ilmeisesti kiehahti frendillä, ei ollu uhkaillu, oli vielä pyytäny kuskia jättämään kyydistä aikaisemmin, mutta ei se sit ollu kai kuunnellu..
jätti siis maksamatta, kun kuski kävi aukoo päätään.. ja tämä asiakkaana ollu jäi seisomaan taksin viereen, ulkopuolelle, kunnes paskalakit tuli, eli ei mitään väkivaltaista käyttäytymistä, ei mitään. seisoi ja poltti tupakkaa..
silti tuota syytenimikettä ihmettelen.. että miten voi olla ryöstö, jos ei ole uhkaillu, eikä edes koskenu kehenkään? eikö muka löydy mitään tälläiselle? petoksena ennemmin tämän näkisin..
ja harmaalle Ai:lle.. jos pokkas riittää, tuu puhuu päin naamaa, eläkä räksytä täällä asiattomuuksias.. veikkaan, että et uskalla kasvotusten samanlailla puhuu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:koomista, että luulette tosissanne, että itse olen ollut ko. asiakas..![]()
kiesus..
ja harmaalle Ai:lle.. jos pokkas riittää, tuu puhuu päin naamaa, eläkä räksytä täällä asiattomuuksias.. veikkaan, että et uskalla kasvotusten samanlailla puhuu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No sinullahan on vain tuttusi versio tapahtuneesta, voi olla aika erilainen se taksikuskin versio. Tokihan sitä jokainen kaunistelee omaa osuuttaan asiassa. Ja jos sitä ryöstönä aletaan tutkia niin sehän saattaa muuttua paljon lievemmäksi jos aihetta ei oikeasti ole.