Sakoista ja seuraamuksesta...

No sinullahan on vain tuttusi versio tapahtuneesta, voi olla aika erilainen se taksikuskin versio. Tokihan sitä jokainen kaunistelee omaa osuuttaan asiassa. Ja jos sitä ryöstönä aletaan tutkia niin sehän saattaa muuttua paljon lievemmäksi jos aihetta ei oikeasti ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
koomista, että luulette tosissanne, että itse olen ollut ko. asiakas.. :laugh:

kiesus..

tarkemmin otin selvää tapahtumista, kyseiseltä asiakkaalta. kuski oli alkanut haastamaan riitaa matkan aikana. ollu joku nuori kundi ratissa, eli ilmeisesti uusi kuski? tiedä häntä sen tarkemmin..

ja syy, miksi jätti maksamatta.. sain aika sekalaisen selityksen, mutta ilmeisesti kiehahti frendillä, ei ollu uhkaillu, oli vielä pyytäny kuskia jättämään kyydistä aikaisemmin, mutta ei se sit ollu kai kuunnellu..

jätti siis maksamatta, kun kuski kävi aukoo päätään.. ja tämä asiakkaana ollu jäi seisomaan taksin viereen, ulkopuolelle, kunnes paskalakit tuli, eli ei mitään väkivaltaista käyttäytymistä, ei mitään. seisoi ja poltti tupakkaa..

silti tuota syytenimikettä ihmettelen.. että miten voi olla ryöstö, jos ei ole uhkaillu, eikä edes koskenu kehenkään? eikö muka löydy mitään tälläiselle? petoksena ennemmin tämän näkisin..

ja harmaalle Ai:lle.. jos pokkas riittää, tuu puhuu päin naamaa, eläkä räksytä täällä asiattomuuksias.. veikkaan, että et uskalla kasvotusten samanlailla puhuu... :whistle:

Aika kova oot :D Kiesus.
Taidat olla ollut enemmänkin poliisien kanssa tekemisissä, kerta olet noin syvästi niihin loukkaantunut että pitää jatkuvasti haukkua paskalakeiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
koomista, että luulette tosissanne, että itse olen ollut ko. asiakas.. :laugh:

kiesus..

ja harmaalle Ai:lle.. jos pokkas riittää, tuu puhuu päin naamaa, eläkä räksytä täällä asiattomuuksias.. veikkaan, että et uskalla kasvotusten samanlailla puhuu... :whistle:

Ei lainkaan koomista olettaa että olisit itse asiakas,siihen tyyliin kirjoitat.
Ja enemmän :laugh: kun olet ite varsinainen kovis,uhittelet ettei joku uskalla kasvokkain sinulle puhua.

voin kertoa, että olen ollut tasan 3 kertaa kyttien kans tekemisis, ja silloin olen ollut uhri (lue: häiriköivä naapuri uhkasi lapseni turvallisuutta). Minkä minä sille voin, että ko nimitys on meilläpäin yleinen.. Enkä siis asu vantaalla.. :laugh:

kovis? *tirsk* voi kiesus.. miten ihmiset täällä saavat niiiiin väärän kuvan..

muistaakseni täällä on ennenki ollu puhetta siitä, että palstoilla jengi kirjottelee mitä sattuu, mutta jos samat asiat pitäisi sanoa päin naamaa, niin eipä pystykkään.. sehän nyt vain on fakta. siksi ite en kirjoita täällä mitään sellasta, mitä en ite pystyis päin naamaa sanomaan.. joten..

mutta ilmeisesti tässä taas nähtiin se, että kirjoittajaa kohtaan hyökätään, provotaan yms yms.. itse asia jää varjoon.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No sinullahan on vain tuttusi versio tapahtuneesta, voi olla aika erilainen se taksikuskin versio. Tokihan sitä jokainen kaunistelee omaa osuuttaan asiassa. Ja jos sitä ryöstönä aletaan tutkia niin sehän saattaa muuttua paljon lievemmäksi jos aihetta ei oikeasti ole.

kiitos oikeasti asiallisesta vastauksesta. =)

Yhteistyössä