Saitko töistä joululahjan?

Minä ja mies saatiin molemmat työpaikoiltamme ruokia ja herkkuja.

Tämmöisiä: 2prk glögiä, viljasika säilyke, makaronipussi, puuroriisiä, pipareita, joulumetvurstia, venäläistä metvurstia tanko, oltermanni juustoa, härän kylmäsavupaisti leikkelepaketti, castello sinihomejuusto, tyrnimehua, omenoita, mandariineja, hernekeittopurkki, tonnikalapurkki, maksapasteijaa, graavilohta, pikkukinkku, leipäjuustoa....Ja fazerin sinistä suklaata :))

Ihan kivasti tuli sitten täydennystä kaappeihin :) Huvitti kyllä kun itse sain nuita makarooneja ja säilykkeitä :D
 
"Mam"
Sain :)

Glögipullon, kylpypyyhkeen (firman logolla ofkoors ;), suklaata, lisää suklaata ja vielä yksi konvehtirasia. Yhteensä 4 joulukukkaa ja kortteja. Ja joululimpunkin sain :)

Mies sai harjan ja villasukat :D
 
Mä en ole nyt pariin jouluun ollut töissä, mutta ei meillä työntekijöitä lahjota mitenkään. Melko iso, kansainvälinen firma kyseessä.

Mies sai just tänään 2 pulloa valkkaria, 2 pulloa punkkua, joulusuklaata pari pakettia ja Hackmanin Aina-paistokasarin. Edellisvuosina on ollut vaikka mitä herkkua mukana, mutta nyt ovat karsineet.
 
"vieras"
100e lahjakortti s-kauppoihin, kukka, 3 viinipulloa, joku ihme merkkihuivi, lahjakortti kenkäkauppaan, herkkukori, lahjakortti hotelliin (yksi yö/2henkeä), nämä on tällä viikolla tullu. huomenna kerkiää jotain pientä tulla=)
 
  • Tykkää
Reactions: epäonnistuja

Yhteistyössä