minulla 3 lasta ja kolme kultaista helaa =)Juu sain kultaisen Kalevalan äiti-lapsi helan. Seuraavasta sain toisen kiven helaan :heart:
tapa ja tapa?? Mieheni ainakin HALUSI ostaa minulle jotain..en ole saanut mitään. ei olla kumpikaan taidettu edes moisesta tavasta koskaan kuullakaan .
oot varmaan aika lapsrakas...En saannut vaan enpä mäkään hänelle mitään ostanut "onnitellakseni" isyydestä. Kyllä se rääkyvä, yhteinen paketti riitti.
en silti sanoisi rääkyvä..Eipä ne lapset yleensä hiljaakaa oo syntyessää =D
no se on kiva että halusi.tapa ja tapa?? Mieheni ainakin HALUSI ostaa minulle jotain..
itkee?Niin määrittääkö se mun lapsirakkauden määrän jos käytän sanaa rääkyy? Sitähän se lapsonen tekee kun kohdusta maailmaan sujahtaa - vai pitäskö vaan sanoa että lutusesti piti pientä, hieman huudontapaista muistuttavaa ääntä?
Puhutaan asioista asioiden oikeilla nimillä, vauva rääkyy, ei se silti tee niistä sen vähemmän rakastettavia.
Mies sai minulta parit empario armanin boxerit ja pullon hyvää konjakkia.Oletteko ostaneet isälle mitään?
Samoin täälläSain mieheltäni ihanan vauvalahjan. Suloinen tyttölapsi. Siinä on lahjaa molemmille kerrakseen.
Odotan vatausta nimimerkiltä Jep... Minua kiinnostaa ihan suunnattomasti miksi sana rääkyä tekee minusta "ei niin lapsi rakkaan".Rääkyy, sitä ne ensimmäiset huudot minusta on ollut. Ihan puhdasta rääkymistä ja vaikka sinä et sitä usko niin rakatan kyllä latani. Vaikka käytänkin sanaa rääkyvä paketti.
Mutta kerroppa millä perusteella sanot etten ole lapsi rakas? Haluan tähän vastauksen, kiitos!