saitko mieheltäsi "vauvalahjan"?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
tasaa
[QUOTE="jep";23743328]oot varmaan aika lapsrakas...[/QUOTE]

Niin määrittääkö se mun lapsirakkauden määrän jos käytän sanaa rääkyy? Sitähän se lapsonen tekee kun kohdusta maailmaan sujahtaa - vai pitäskö vaan sanoa että lutusesti piti pientä, hieman huudontapaista muistuttavaa ääntä?

Puhutaan asioista asioiden oikeilla nimillä, vauva rääkyy, ei se silti tee niistä sen vähemmän rakastettavia.
 
"jep"
Niin määrittääkö se mun lapsirakkauden määrän jos käytän sanaa rääkyy? Sitähän se lapsonen tekee kun kohdusta maailmaan sujahtaa - vai pitäskö vaan sanoa että lutusesti piti pientä, hieman huudontapaista muistuttavaa ääntä?

Puhutaan asioista asioiden oikeilla nimillä, vauva rääkyy, ei se silti tee niistä sen vähemmän rakastettavia.
itkee?
 
taaa
[QUOTE="jep";23743360]itkee?[/QUOTE]

Rääkyy, sitä ne ensimmäiset huudot minusta on ollut. Ihan puhdasta rääkymistä ja vaikka sinä et sitä usko niin rakatan kyllä latani. Vaikka käytänkin sanaa rääkyvä paketti.

Mutta kerroppa millä perusteella sanot etten ole lapsi rakas? Haluan tähän vastauksen, kiitos!
 
"vieras"
En ole saanut mitään. En edes tiennyt, että tällainen tapa on olemassa. Enkä kyllä tiedä, että mitä minulle olisi edes kannattanut ostaa... en käytä koruja (hirvittää, miten paljon niiden takia maata saa louhia) tai muita vastaavia.
 
tasaa
Rääkyy, sitä ne ensimmäiset huudot minusta on ollut. Ihan puhdasta rääkymistä ja vaikka sinä et sitä usko niin rakatan kyllä latani. Vaikka käytänkin sanaa rääkyvä paketti.

Mutta kerroppa millä perusteella sanot etten ole lapsi rakas? Haluan tähän vastauksen, kiitos!
Odotan vatausta nimimerkiltä Jep... ;) Minua kiinnostaa ihan suunnattomasti miksi sana rääkyä tekee minusta "ei niin lapsi rakkaan".
 

Yhteistyössä