w
Ainakaa missää liikkeessä ei oo ollu. Eikä mihinkää kaksosten rattaisiinkaan saa sisaristuinta. Miksei kukaa oo voinu keksiä sellasta systeemiä et saa kaks vauvaa ja yhen taaperon samoihin kärryihin!?!!
Kyllä mun kaverilla oli kolmosilleen rattaita/vaunuja... Saa niitä jostain.Alkuperäinen kirjoittaja w:Ainakaa missää liikkeessä ei oo ollu. Eikä mihinkää kaksosten rattaisiinkaan saa sisaristuinta. Miksei kukaa oo voinu keksiä sellasta systeemiä et saa kaks vauvaa ja yhen taaperon samoihin kärryihin!?!!
Voi olla talvella paksuissa haalareissa vähän ahdasta...Alkuperäinen kirjoittaja Oon nähny:Meniskö ne vauvat alkuun samassa kopassa ja sitte isommalle seisomalauta tupliin?
Nii, tota en oo ajatellukkaa Pitääpä pistää mietintään.Alkuperäinen kirjoittaja Oon nähny:Meniskö ne vauvat alkuun samassa kopassa ja sitte isommalle seisomalauta tupliin?
Mä olen niinkin julma, että laitoin esikoisen tuossa vaiheessa (2v4kk) kävelemään. Pienemmät sisarukset olivat hetken kaksosten rattaissa, mutta niistäkin luovuttiin kun keskimmäinen oppi kävelemään vähän pidempiä matkoja.Alkuperäinen kirjoittaja Oon nähny:Meijän 2v jaksaa seistä laudalla jo.. Yksilöllist tietysti. Mutta meillä ainakin tupliin hätätapauksessa mahtuu kaks istuvaa lasta samaan penkkiin jos väsähtää.
tosi surkeat renkaat.. pienet ja kapeat. Ei sovellu ainakaan yhtään epätasaisempaan tai pehmeämpään maastoonAlkuperäinen kirjoittaja Oon nähny:http://www.nextag.com/foundations-stroller/products-html
eli eipä juuri suomen brio/emaljunga tuplia kalliimmatAlkuperäinen kirjoittaja valuuttalaskuri:839,99USD =645,35?