oikein sievä tyttö olet, ei mitään syytä olla murheen alhossa
oikein sievä tyttö olet, ei mitään syytä olla murheen alhossa
KiittiEi vitsi, mä en heti lukenu tekstiä, vaan katoin eka kuvan, ja olin heti kommentoimassa, et tiesin sun olevan HOT, mut jumantsuikka! Peruukit voit mun puolesta polttaa roviolla ja meikkejä et tarvii; jos olisin hetkeäkään elämässäni kuvitellu olevani hetero, olis seki luulo viimeistään nyt karissu. (Anteeks, jos tuli liikaa infoo. )
Hiukan kiree ilme, mut muuten erittäin kaunis nuori nainen.
Tää ei ookaan täällä vielä ollut. Btw vrs susta on tullu mukavampi sen jälkeen kun rekkauduit..tai sit mä vaan elän niin vahvasti siinä "mustat-on-mukavia"-illuusiossa ja kuvittelen.
tutulta näytät?ootko 20v?
Samaa oon sanonu vrs:lle. Se lupasi skarpata, siitä on tullu liian kiltti mun seurassa.
Tää ei ookaan täällä vielä ollut. Btw vrs susta on tullu mukavampi sen jälkeen kun rekkauduit..tai sit mä vaan elän niin vahvasti siinä "mustat-on-mukavia"-illuusiossa ja kuvittelen.
Heh, kyllä mä kovasti oon yrittäny olla ihan yhtä vittumainen, ku ennen. Kuten Tytsi sano, saan siitä huonoja vaikutteita.
Sulla on kaunis sivuprofiili, kaunis iho ja kauniinväriset hiukset
oho, kiittiTulee mieleen Outi Mäenpää
Toi nyt oli kyllä pahasti liioiteltua.Heh, kyllä mä kovasti oon yrittäny olla ihan yhtä vittumainen, ku ennen. Kuten Tytsi sano, saan siitä huonoja vaikutteita.
Mut joo, sullekaan ei vissiin enää tarvinnu muistuttaa, et oot Angelina Jolien tasonen itsetunnon tappaja...?
Yök ei ihme että oot sinkku kauhee ryhti
Kummalliset leukaluut ja noi rillit ei sovi yhtään sulle!!
siehän kohtelias työmies olet. pyh!Alkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718677:Kummalliset leukaluut ja noi rillit ei sovi yhtään sulle!!
Näytät viisikymppiseksi nuorelta!
Oot 37? Rillit pois niin vois mennä reilu kolmekymppisestä
Jos on nenässä tollanen "suurmäki (K210)" profiili niin kannattaa välttää noita sivukuvia.
Omenaposkipäihin ei koskaan sovi nuo rumasti tussatut kulmat