Saisko kynsilakan pois ilman aineita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hmm, uus lakka pehmittää vanhan, kerros sitä ja äkkiä pyyhit pois. riippuu kyllä kuinka hyvää lakkaa on että onnistuuko. Olisko autotallissa tai siivuskomerossa tärpättiä tai maalinohennetta, niillä lähtee myös. Liota kuumassa vedessä, rapsuttuu helpommin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Ajan kanssa :ashamed:

Oivoi, ei mulla ole aikaa... No, jatkan rapsutuksia sitten :)

Minä en ikinä lakkaa varpaankynsiä ja sitten kuitenkin kerran sen tein, kokeilin tätä ajan-kanssa-poistoa :ashamed: Ei kovin kaunista.

Mä lakkaan aina kesällä varpaankynnet, ja talvella annan kynsien kasvaa, ei kukaan mun sukan sisään talvella näe :laugh: seuraavana kesänä taas uus väri...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nitroselluloosa
Nitroselluloosa on yleisimpiä räjähteitä, jota valmistetaan nitraamalla selluloosaa. Savuton ruuti on suurimmaksi osaksi nitroselluloosaa.

Varokaa ettei kynsilakat räjähdä

Hajuvedellä lähtee myös ihan suht hyvin. Eli jos sulla on jotain ei-niin-hyvää tai vanhaa hajuvettä jota raaskit käyttää niin käytä ihan kynsilakanpoistoaineen tapaan. Eli pumpuliin reilusti hajuvettä ja sillä pyyhit..

en tiiä mut oon miettiny et kynsilakan poistoainetta tehtii sillo kemias ja en kyl muista miten mut uskoisin et jollai väkiviinaetikal? älkää sanoko ei en tiedä munki ptäis kokeilla ihan tai sit ostat kaupast 1e poistopullon vapaa valinnas ainaki oli .

Kiitoksia loputtomasti hajuvesivinkistä! Itsellä ei ollut tippaakaan poistoainetta, kun tälläisenä kerran viidessä vuodessa lakkaavana en ole osannut tälläisenkään varautua :cry: Erinomaisen hyvin lähti kuitenkin hajuvedellä kostutetulla pumpulipuikolla ohi menneet lakat!

Onneksi käytin sentään hyvää tuoksua, muuten saattaisi tämä mieletön hajuvesilöyhkä häiritä :LOL:

Yhteistyössä