Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ajan kanssa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ajan kanssa :ashamed:
Oivoi, ei mulla ole aikaa... No, jatkan rapsutuksia sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ajan kanssa :ashamed:
Oivoi, ei mulla ole aikaa... No, jatkan rapsutuksia sitten![]()
Minä en ikinä lakkaa varpaankynsiä ja sitten kuitenkin kerran sen tein, kokeilin tätä ajan-kanssa-poistoa :ashamed: Ei kovin kaunista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Sehän on lakkaa, joten hiomapaperilla? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Sehän on lakkaa, joten hiomapaperilla? :xmas:
Tekee hyvää kynsille? No, olkoon, ehkä mä rapsuttelen niitä vaan rauhassa, niinkuin aina ennenkin...
toimi! koneen näppäimistössä oli lakkaaa mutta ei enää =)Hajuvedellä lähtee myös ihan suht hyvin. Eli jos sulla on jotain ei-niin-hyvää tai vanhaa hajuvettä jota raaskit käyttää niin käytä ihan kynsilakanpoistoaineen tapaan. Eli pumpuliin reilusti hajuvettä ja sillä pyyhit..