saisko jo ärähtää :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
huono päivä tämä..
mie oon saikulla ja sanoin miehelle jo toissa päivänä että jos/kun mä saikulle jään niin viikonloppuna se joutuu olemaan vastuussa pojasta kun mie vedän nappia naamariin.. ja se oli sitä mieltä että tottakait, kunhan saan vaan oloni paremmaksi jne.
no, kävin lääkärissä tänään ja sain vahvemmat lääkkeet mitä aiemmin on ollut, tästä johtuen mua myös väsyttää enemmän kuin niiden vanhojen kanssa..
ja mitä tekee mies.. korjaa mun pikkuveljen kanssa mun autoa pihalla ja mä hoidan pojan.. ei se viitiny edes päuiväunilta herättää poikaa ajoissa joten nyt sitten ilta venyy.. itsehän olen ollut täysin umpiunessa :headwall:
nyt ne lähti veljen kanssa kauppaan ja poika jäi mun kanssa kotio.. |O

siis kyllähän mä tykkään ja haluan oman poikani kanssa olla, mutta noi lääkkeet saa mut ihan pöhnäseks, voisin nukahtaa hetkenä minä hyvänsä ja nyt siitä huolimatta mun pitää vahtia poitsua ja laittaa ruokaa jne.
ja jos olisin tämän ennalta nähnyt niin enpä olis sitä lääkettä ottanut päivällä :headwall:
ja tiedän, ei tää oo niin maailmaa kaatava asia mutta ärsyttää silti |O

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Arvaa vaan mitä minä olisin tehnyt :saint:

Todellakin ärähtänyt ja kovaa!

:D täytyy nyt illalla muistuttaa sitä tästä että mä en voi syödä niitä lääkkeitä jos mun pitää hoitaa poika, ja jos mä en syö niitä lääkkeitä niin nämä hartiat ei korjaannu ja jos ne ei korjaannu niin mä en voi olla töissä jne. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut mielenkiintoinen tuo hoitovuoroista puhuminen, oman lapsen ollessa kyseessä. "Mun pitää hoitaa lapsi".

*mun pitää vahtia ettei lapsi loukkaa itseään, saa ruokaa, askarrella ja paskarrella, leikkiä, pelata, ruokkia, siivota kaatunut maito tms. Siinä samalla kun lojun puolitajuttomana sohvalla*

Nih.

Mut mielenkiintoinen tuo hoitovuoroista puhuminen, oman lapsen ollessa kyseessä. "Mun pitää hoitaa lapsi".

*mun pitää vahtia ettei lapsi loukkaa itseään, saa ruokaa, askarrella ja paskarrella, leikkiä, pelata, ruokkia, siivota kaatunut maito tms. Siinä samalla kun lojun puolitajuttomana sohvalla*

Nih.

Nih? Normaalia vanhemman elämää. Ei mikään "mun vuoro hoitaa lasta".

Nih.

Joo. Mieheltä vaan ei saa odottaa mitään apuja tässä tilanteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja n:

Nih.

Entäs jos mies ei olekaan lapsen isä?

Nih.

No mieshän on (?) se toinen vanhempi, jonka normaliin vanhemmuuteen kuuluu nuo em asiat. Joten...

Mutta ehkäpä tuossa perheessä mennään hoitovuoro-periaatteella, sitten. En tiedä. Aika outo tyyli mun mielestä, mutta pitäiskö tähän laittaa se korrekti: kukin tyylillään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:

Nih.

Entäs jos mies ei olekaan lapsen isä?

eipä ole ei.. mutta asiasta sovittiin jo muutama päivä sitten..
mitä tulee tuohon "hoitovuoro" juttuun, kun me molemmat ollaan kotona niin kyllähän sitä voi vuorotella noissa hommissa.. eli toinen hoitaa pojan ja toinen saa tehdä omia juttuja.. ja tässä nimenomaisessa tapauksessa mä olisin sanaut olla vaan ja vaikak nukkua.. kun kädet ei kestä pojan nostelua, riekkumista, ruuan laittoa jne.
kun ei pysty tekemään edes murutaikinaa kun se sattuu |O
nyt noi äijät avas kaljat ja odottelee milloin on piirakka valmis ja sitten vien pojan nukkumaan.. ehkä voin mennä itsekkin lääkkeen kera lepäämään.. riippuu vähän siitä että intoutuuko nuo miehet juomaan enemmän kuin yhdet kaljat :headwall:

Minkä ikäinen lapsi?

Ja onko tuo nyt kamalaa jos vähän venyy nukkumaanmeno, saittepahan ainaskin päikkärit nukuttua, ja varsinkin sie.

3v eikä se nyt sinänsä maailman loppu ole että unille meno venyy, nukutaan vaan pidempään aamulla ja jätetään huomenna päikkärit väliin.. niin jos vaikak palautuis rytmi elämään..

Nih.

No mieshän on (?) se toinen vanhempi, jonka normaliin vanhemmuuteen kuuluu nuo em asiat. Joten...

Mutta ehkäpä tuossa perheessä mennään hoitovuoro-periaatteella, sitten. En tiedä. Aika outo tyyli mun mielestä, mutta pitäiskö tähän laittaa se korrekti: kukin tyylillään ;)

Kukin tyylillään tosiaan. Kaikenlaisten keskenkasvuisten kanssa sitä lapsia keksitäänkin tehdä.

No on marttyyrihommia alkaa ruokaa tekeen, saati jotain piirakkaa. Olisit käskeny ukon hakee valmiit safkat. Mut vielä piirakka? Haloo...

no en mie sitä miehille tehny sitä piirakkaa.. vaan pojalle.. ja aattelin että kyllähän mä nyt yhden murutaikinan saan tehtyä.. :snotty:
me herättiin tossa viiden aikoihin (joka siis on ruoka aika) mies ei ollu tehnyt mitään ruuan eteen ja siinä jonkun tovin odottelin, jopa vihjasin että pitäis varmaan syödä mutta kaupassa pitäis varmaan käydä.. (sen lupas käydä sillä aikaa kun nukuttiin) ei tehnyt elettäkään vaan palas ropaamaan autoa.. lopulta se kysy että mitä syödään ja kun sanoin että ilman kaupassa käyntiä ei oo hirveesti vaihtareita että pitää soveltaa.. se läks taas auton luokse.. pojalla nälkä joten tein ruuan.. jos poika ei olis kotona niin mun puolesta vois olla ilman ruokaa..

No mut hei. Jos jotain positiivista pitää tuosta kaivaa, niin ainakin sinun autosi tulee kuntoon. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Sanoisit sille perkele suoraan että nyt homma on näin ja piste, ei tarttis marttyyrina olla vinkumassa kuin pieni pentu.

koska jos mä asiasta räjähdän kunnolla niin silloin sitä käydään tässä iltasella läpi, kaikki on pahalla tuulella ja mä en jaksa.. menen kohta nukkumaan ja huomenna parempi päivä, teroitan miehelle jo het aamusta miten homma toimii tai sitten mä en ota noita lääkkeitä

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
me herättiin tossa viiden aikoihin (joka siis on ruoka aika) mies ei ollu tehnyt mitään ruuan eteen ja siinä jonkun tovin odottelin, jopa vihjasin että pitäis varmaan syödä mutta kaupassa pitäis varmaan käydä.. (sen lupas käydä sillä aikaa kun nukuttiin) ei tehnyt elettäkään vaan palas ropaamaan autoa.. lopulta se kysy että mitä syödään ja kun sanoin että ilman kaupassa käyntiä ei oo hirveesti vaihtareita että pitää soveltaa.. se läks taas auton luokse.. pojalla nälkä joten tein ruuan.. jos poika ei olis kotona niin mun puolesta vois olla ilman ruokaa..

Herrajumala, etkö sä osaa edes alkeita miesten kanssa kommunikoimisesta? Ei miehille vihjata eikä kierrellä ja kaarrella vaan SANOTAAN SUORAAN.

Toista ap kuuluvalla äänellä perässäni: "Mene ukko kauppaan nyt ja osta ruokaa". Hyvä. Ja toistetaan...

Yhteistyössä