saisko jo ärähtää :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse jouduin keuhkokuumeessa hoitamaan lapset yksin, yh kun olen. Ja niskoihin on lääkitys, mutta ei voi niitä syödä, kun ei lapsia kukaan voi katsoa. Et sitä se vaan on. Toki ikävää, että miehesi ei hoida lasta, mutta sentään käy kaupassa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
me herättiin tossa viiden aikoihin (joka siis on ruoka aika) mies ei ollu tehnyt mitään ruuan eteen ja siinä jonkun tovin odottelin, jopa vihjasin että pitäis varmaan syödä mutta kaupassa pitäis varmaan käydä.. (sen lupas käydä sillä aikaa kun nukuttiin) ei tehnyt elettäkään vaan palas ropaamaan autoa.. lopulta se kysy että mitä syödään ja kun sanoin että ilman kaupassa käyntiä ei oo hirveesti vaihtareita että pitää soveltaa.. se läks taas auton luokse.. pojalla nälkä joten tein ruuan.. jos poika ei olis kotona niin mun puolesta vois olla ilman ruokaa..

Herrajumala, etkö sä osaa edes alkeita miesten kanssa kommunikoimisesta? Ei miehille vihjata eikä kierrellä ja kaarrella vaan SANOTAAN SUORAAN.

Toista ap kuuluvalla äänellä perässäni: "Mene ukko kauppaan nyt ja osta ruokaa". Hyvä. Ja toistetaan...

kyllä mä tuotakin harrastan.. en vaan halua sovitusta asiasta nalkuttaa ja ärjyä.. koitan siis uutta lähestymistapaa tässä suhteessa :D
kyllähän mies sitten kävi mun veljen kanssa kaupassa kun ne tartti hiomapaperia :snotty: niin samalla hoitu sitten ruokaostoksetkin..
mutta nyt on taas rauhamaassa, poika on sängyssä, veli lukee sille satua ja mies pyys anteeks törppöilyään.. se hiffas sen lopulta itse.. :snotty:

Yhteistyössä