Vaikea sanoa, kun ei meillä kummallakaan ole sellaista (sinkku)ystävää, jonka luona yöpyminen olisi tarpeen edes teoriassa... Mies saisi kyllä yöpyä esim. lapsemme kummitädin luona, mutta hänkin on ennemminkin minun ystäväni kuin mieheni.
Yhden kerran olen majoittanut opiskelijakämppääni toisen opiskelijan yöksi, tämä kävi yliopistolla toisesta kaupungista omalla autolla ja se auto meni rikki. Tyyppi olisi nukkunut yön autossa, ellen olisi majoittanut, ja oli aika kylmä. Mieheni ei ollut mitenkään onnesta soikeana kun kuuli asiasta, mutta oli sitten kuulemma ajatellut, että jos menisin ja tekisin jotain tyhmää, se olisi edessä joskus kuitenkin. Ei siis edes yrittänyt kieltää.
Sen verran miehen huolessa oli syytäkin, että jouduin linkoamaan opiskelijamiekkosen niskaperseotteella ulos seuraavana aamuna, kun hän yritti sittenkin ryhtyä romanttiseksi. Illalla torpedoin muutaman turhan läheisen tutustumisyrityksen, yö meni hyvin, mutta kundilla oli vuokranmaksu mielessä aamulla herätessä. Mulla oli onneksi kämppiskin, joten vaaralliseksi tilanne ei mennyt, noloksi vain.