saisinko neuvoja pleikkareista, kiitos!

Meille ollaan aikeissa ostaa playstation2. En tiedä niistä juuri mitään, eli ottaisin kaikki vinkit vastaan.

Voisiko koneen ostaa käytettynä? Onko silloin väliä onko se uudempi slim versio vai se vanhempi paksu playstation 2?

Entä mitkä pelit olisivat parhaita tuollaisille 6 ja 8 vuotiaille? Mitä tarkoittaa pal- merkintä pelissä?

kiitos jos joku viiitsisi vastata!


 
Voi ostaa käytettynä ja pal-pelit on suomessa toimivia pelejä.

Ja itse tykkään pelata Ty the tasmanian tigeria ja Crash Bandicootia. Kummastakin on jo useampi peli tullut ja mun mielestä sopii tuon ikäisille.

Ja ei ole väliä onko ohut vai paksu. Ei pitäisi ainakaan olla, vähän semmonen ulkonäkökysymys taitaa vaan olla enemmänkin. :)
 
Itse ostaisin uutena, ne kun heloposti putoilee ym, niin ei sit tiedä mimmosen saa...

Meillä se ohut pleikkari2, ja poika ja mies pelaavat lähinnä ralli ja muita autopelejä, joita saatavilla aina 3 ikävuodesta ylöspäin.
 
Infinity
No minusta tuollaiset ala-asteikäiset eivät tarvitse uusinta pelikonetta vain siksi että grafiikat ovat hitusen paremmat (saa olla aika asiantuntija jotta eroa edes huomaisi). Pleikka kakkonen pyörittää myös ykkösen pelejä ja sen saa suht halvalla uutenakin, joten sitä suosittelisin! Sillä voi katsoa myös dvd-elokuvia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:59 Infinity kirjoitti:
No minusta tuollaiset ala-asteikäiset eivät tarvitse uusinta pelikonetta vain siksi että grafiikat ovat hitusen paremmat (saa olla aika asiantuntija jotta eroa edes huomaisi). Pleikka kakkonen pyörittää myös ykkösen pelejä ja sen saa suht halvalla uutenakin, joten sitä suosittelisin! Sillä voi katsoa myös dvd-elokuvia.
Samaa mieltä. Ja kolmosen pelien hinnat on vielä tällä hetkellä himppusen kalliimmat ja kakkoseen löytyy platinium-pelejä jotka maksaa alle 20 egee.
 

Yhteistyössä