T
tuskainen jo
Vieras
Eli tilanne on se että mulla on viikkoja nyt 39+1 ja huomenna on äippäpolikäynti kun entinen sektio haava on ollut tosi kipeä jo viimeisen kuukauden,joka päivä tuntuu vaan menevän kipeämmäksi. Viiikko sitten ultrattu ja kaikki on ok, arpi on ihan reilusti "kasassa" ettei ole repeämisen vaaraa ainakaan lääkärin mielestä. Mutta tää kipu!! Musta tuntuu että mä tuun kohta hulluks kun mikää ei auta tähän ja koko ajan vaan koskee, kun istun tai makaan niin kipu on ehkä just siedettävissä mutta kun nousen ylös ja lähden kävelemään niin tuntuu että jalat lähtee alta. Nyt olen viikon ajan ollut ihan oikeesti jo kipeä enkä ole saanut nukuttua ja pitäis vielä jaksaa esikoistakin hoitaa eli suomeksi sanottuna olen ihan loppu.En jaksa enää.
Eli ajattelin et huomenna kun on se äippäpoliaika niin pyydän käynnistystä jo tälle viikolle. Viikko sitten oli paikat vielä kiinni ja kaulaa 1.5cm jäljellä, nyt toivon että olis ees vähän jotain tapahtunut. On ollut hieman supistelujakin.
Eli mitä luulette antaisikohan ne mulle käynnistysajan vaikka viimeksikin sanoivat että annettais käynnistyä itsekseen edellisen sektion takia?
Eli ajattelin et huomenna kun on se äippäpoliaika niin pyydän käynnistystä jo tälle viikolle. Viikko sitten oli paikat vielä kiinni ja kaulaa 1.5cm jäljellä, nyt toivon että olis ees vähän jotain tapahtunut. On ollut hieman supistelujakin.
Eli mitä luulette antaisikohan ne mulle käynnistysajan vaikka viimeksikin sanoivat että annettais käynnistyä itsekseen edellisen sektion takia?