jalkapohja kipu,onko kellään ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkule
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkule

Vieras
aamuisin jalka,oikea jalkapohja on niin kipeä ettei tahdo sillä pystyä astumaan. kipu tuntuu jalkapohjassa. Äsken miehen kanssa tehtiin 8km sauvakävelylenkki ja siitäkös jalkapohja vasta kipeytyi, nyt on iin kipeä että en tahdo päästä kävelemään. Tämä kantapää kipu on tuntunut jo useita viikkoja. miten ihmeessä menen huomenna töihin kun työni on pelkää jalkojen päällä olemista ja kävelemistä. onko kellään ollut tämmöistä? mitähän tää vois olla?

Alkuperäinen kirjoittaja perkule:
aamuisin jalka,oikea jalkapohja on niin kipeä ettei tahdo sillä pystyä astumaan. kipu tuntuu jalkapohjassa. Äsken miehen kanssa tehtiin 8km sauvakävelylenkki ja siitäkös jalkapohja vasta kipeytyi, nyt on iin kipeä että en tahdo päästä kävelemään. Tämä kantapää kipu on tuntunut jo useita viikkoja. miten ihmeessä menen huomenna töihin kun työni on pelkää jalkojen päällä olemista ja kävelemistä. onko kellään ollut tämmöistä? mitähän tää vois olla?

mulla oli odotusaikana tuollainen kauhea kipu. Se ei ollut luupiikki mutta vastaava. Mulla reilustsi ylipainoa ja se ylipaino noihin yleisin ongelma. (voi myös tulla normaalipainoisille). Lääkäri määräsi tukipohjalliset, mitkä ostin apteekista (ilman reseptiä) sellaiset "pehmusteet" se auttoi minulle. Toinen vaihtoehto olisi ollut kortisoonipiiki, mutten voinut ottaa raskaana. Mee ihmeessä lääkäriin! (itse kärsin "turhaan" pari viikkoa ennenkuin menin, ajattelin, että kohta se menee ohi!

Yhteistyössä