V
vierailija
Vieras
Meillä on miehen kans kolme ihanaa ja tervettä lasta, taloudellinen tilanne vakaa ja ehkä keskimäärästä enemmän rahaa käytettäväks, iso oma asunto, hyvä parisuhde ym. Kuitenkin mieltä ja sydäntä kaihertaa tunne että yksi puuttuu, neljäs lapsi. Kumpikin haluaisi vielä yhden mutta minä en tiedä uskallanko. Ollaan vähän päälle 30 vuotiaita (minä 32v,mies 33v) ja minun mielestä lapset hankitaan tähän ikään mennessä,ei enää lähempänä 40v. Ja siis pelkään todella paljon että jos lasta yritettäis niin enää ei olis hyvä onni ja lapsi ei olis terve. Tää pelko, vastaan se tunne ja kaipuu yhdestä vielä, on kamala. Välillä päätän että ei en halua riskeerata että saataiskin lapsi ja hällä olis joku kehitysvamma,autismi tms ja sit kuitenkin jo seuraavana päivänä tunne siitä että halutaan yksi vielä tuntuu voittavan. Mitä ihmettä tässä tekis?
Mies haluaisi sen yhden ja hänen mielestä on turha murehtia tuollasia koska ollaan saatu jo kolme tervettä lasta niin ei nää että riski kauhean iso olis (toki tiedostaa sen), on muutenkin elämässä aina sellanen että turha murehtia etukäteen ja minä taas murehdin useinkin ihan turhaan. Tätä on pohdittu jo yli vuoden ja tuntuu että ollaan ihan pattitilanteessa asian suhteen.
Mies haluaisi sen yhden ja hänen mielestä on turha murehtia tuollasia koska ollaan saatu jo kolme tervettä lasta niin ei nää että riski kauhean iso olis (toki tiedostaa sen), on muutenkin elämässä aina sellanen että turha murehtia etukäteen ja minä taas murehdin useinkin ihan turhaan. Tätä on pohdittu jo yli vuoden ja tuntuu että ollaan ihan pattitilanteessa asian suhteen.