Sairauslomaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Nyt tuntuu todella, että en ole työkykyinen :( Meillä on ollut todella surkea viikonloppu, ero näillä näkymin edessä. Otettiin kunnolla miehen kanssa yhteen. Liikaa asioita mielessä, tosi paha mieli koko ajan. Mihinkään en pysty keskittymään, en ymmärrä, miten pystyisin töissä olemaan :(

Kuitenkin kesäloma alkaisi tämän viikon jälkeen, mutten oikein tiedä, pystynkö silti töihin menemään :/

Mitä mun pitäis nyt tehdä? Kertokaa! Ja saako lääkäriltä edes sairauslomaa näillä perustein? Olen todella väsynyt, olen nukkunut huonosti monta yötä, vähän väliä itkettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vitsinhitsi:
Monesti se töihin meno vähän helpottaa oloa,kun saa edes hetkeksi ajatukset muualle.
Kotona ollessahan sä vaan mietit ja märehdit samaa asiaa

Tätä mietin myös, mutta ei olla kuitenkaan miehen kanssa ehditty asiasta puhua ollenkaan. Nyt nähdään niin vähän... En tiiä. Tuntuu vaikealta mennä töihin ja peitellä mielialaa ja teeskennellä "hyväntuulista".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:
Mitä työtä sä teet?

En ihan tarkalleen halua kertoa, mutta ns. hoitotyötä...

Juu, sitä vaan ajan takaa, että jos koittaisit mennä töihin, niin saisit ehkä vähän muuta ajateltavaa ja jos et ole töissäsi yksin vastuussa jostain isommasta tehtävästä, niin ehkäpä työkaverit ymmärtää, jos sinä olet vähän syrjemmällä tän päivän.
Sairasloman saatavuudesta näillä perustein en osaa sanoa, voi riippua aika paljon lääkäristä.

Ite olen myös ollut vastaavassa tilanteessa ja kyllä mä olin ainakin tyytyväinen kun pääsin töihin.Sai kuitenkin vähän muutakin ajateltavaa...vaikeaa se toki oli esittää kaikkea muuta.
Parempi vaihtoehto kuitenkin kuin kotiin jääminen...tuskaa oli palata töistä kotiin...minne ei todellakaan halunnut mennä,mutta pakko oli.kotiinpäin ajellessa iski taas koko kurjuus täysillä päin näköä...itketti,oksentelemaankin piti pysähdellä vähän väliä

Juu, ei ole työkavereita. Mahassa velloo koko ajan jo nyt. Mua taas ei huvittaisi töihin mennä ollenkaan :( Eilen jo oli ja aika tuskaa se oli :/ Esittää, että kaikki on hyvin jne. Töihin mennessä ja töistä päästyä alkoi sit itku.

Mielummin haluaisin selvittää tätä asiaa miehen kanssa. Mihinkään viimeiseen ratkaisuun ei olla päädytty. Kaikki pelottaa ja mietityttää. Morkkis riidasta ja omasta käytöksestä, kauhu miehen käyttäytymisestä. Kaikki painaa mieltä.