Mulla särkee nyt jo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
kolmatta päivää pää, niin ja siis myös kaksi yötä pää on särkenyt niin, että olen nukkunut tosi huonosti. Lisäksi huimaa ihan hirveesti ja olen väsynyt. Ja tästä johtuen olen tosi ärtynyt ja se hermostuttaa mua itseäni koska en jaksais edes olla ärtynyt. Kiukuttaa kuitenkin joka asia, mutten toimerru mihinkään hommaan, en ole saanut tänään edes itseäni suihkuun asti enkä ole viitsinyt yöpaitaani vaihtaa toisiin vaatteisiin. No sainpahan sanoa, kiitos jos luit tämän. Saa myös kommentoida.

:hug: Ettei sulla olis migreeniä?

Karsee päänsärky on kyllä hirveetä! Mulla kesän aikana puhkes kunnolla äkänen migreeni ja se oli ihan hirveetä. Nyt on aisoissa ku on lääkkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Karsee päänsärky on kyllä hirveetä! Mulla kesän aikana puhkes kunnolla äkänen migreeni ja se oli ihan hirveetä. Nyt on aisoissa ku on lääkkeet.

Olen migreenipotilas, mutta yleensä se on äkäisempää, ei tällaista tasaisen turruttavaa 'sumua'..

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Olen migreenipotilas, mutta yleensä se on äkäisempää, ei tällaista tasaisen turruttavaa 'sumua'..

Mulla jää kunnon migreenikohtauksen jälkeen tollanen just päälle, saattaa useemman päivän kestää.. Tosi rasittavaa!

Yritä kestää ja koita lääkitä jos se auttais!