Sairaus jota pelkäät?

ev
syöpiä, veritulppaa, aivohalvausta... onhan noita. olen lihava ja tupakoin ja mulla on sukurasite ties mihin sairauksiin. tulen lihavasta ja sairaasta suvusta. jos en saa painoani lähivuosina alaspäin, jokin tauti mulle tulee hyvin suurella todennäköisyydellä. :( lääkäri viikko sitten sanoi että tyttö hyvä vielä voit valinnoillasi vaikuttaa tulevaisuuteesi, lopeta tupakka ja laihduta.
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Keuhkoahtaumatautia. Aivan kamala tauti. Mulla on monen vuoden tupakoinnin takia keuhkot menny tosi huonoksi ja en esimerkiksi pysty sukeltamaan, kuin ihan muutaman sekunnin ajan. Enää en polta joten toivottavasti keuhkot pysyy kunnossa.
mulla helpotti sukeltelu jo viikon tupakoimattomuuden jälkeen. se oli huimaa!
 
kolmas vieras
Mulla kanssa ms-tauti. Sitä yhdessä vaiheessa epäiltiin, ei onneksi löytynyt ja ne oireetkin ovat pysyneet poissa.

Arkisimmista mahatauti :) monta henkeä, yksi vessa ja hirvittää ajatuskin, että tulee uudestaan kaikille yhtä aikaa...
 
En pelkää mitään syöpiä.

Keuhkoputkentulehdus tm kuumeileva on inhottavaa.
Kuumeisena olo ylipäätään on ihan pyllystä.

Veritulppa. Inhottaa ajatus jostain tulpasta, joka lähtee vyörymään suoneani pitkin kohti aivoja tai sydäntä..

Halvaantuminen kasvoista/kaikista raajoista.. En mä haluaisi elää silloin vaikka muuten olisi terve ja ajatteluun pystyisi. Mä haluaisin itse pystyä tekemään kaiken jne. Juosta, kävellä, pyöräillä..

Jokin mistä tulisin vihannekseksi. Kyllä oikeasti eutanasia pitäisi olla ihan sallittavaa!!
Mitä elämää se on elää letkuissa sängyssä.

Alzheimer. Se tuntuu ihan kauhealta, kun oma rakas ei muista sinua. Kerran sain kokea tämän. Onneksi vain sen kerran. (mieheni oli saanut aivotärähdyksen ja hetkeksi herättyään kysyi minulta, kuka olen.) En haluaisi aiheuttaa omille rakkailleni samanlaista tunnetta, ja muutenkin unohdella asioita jne ja rappeutua ajan myötä.

Psykoosi. Sekin on kauheata läheisille ensin kuunnella toisen sekoja juttuja.. mutta onneksi ei välttisti pysyvää. Ellei sit oikeasti löydy mielisairaalasta huoneestaan syömästä omaa ulostettaan koko loppu elämänsä tajuamatta sitä itse.
 

Yhteistyössä