Sairastava mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
On niiiiiin reppana, että! Väsyttää ja tuntuu, että kuolee. Ensin oksennustaudissa ja nut flunssassa. Ei millään jaksa herätä lapsen kans katsomaan pikkukakkosta, kun on niin väsy =( Ja jos heräis, sehän olis sama asia mennä sitten töihin. Eihän sitä sairaslomalla hoideta (!!!!) lasta.

Ja siis lapsemme, 2v, on ollut myös sairaana yli viikon, samoin minä olen flunssassa ja väsymystä pahentaa loppuraskaus. Mutta eihän näitä lasketa.

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Paranemisia!

Kiitos!
Onneks saadaan illalla lapsenhoitoapua, eli siis mummo ja pappa tulee leikkimään lapsen kanssa viikonlopuks, jotta saadaan levätä. Miehen ehdotus tämäkin :P Suostuin, kun en jaksa enää itkeä väsymystäni.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Ei tietenkään.. olet nainen/äiti täytyy jaksaa.. :snotty:

Ja koska kotiäideillä ei ole sairauslomaa, niin se on vaan pakko jaksaa! Ei voi edes mennä töihin lepäämään.
Vähän nauratti, kun mies yritti pyytää anteeksi aamuista huutamistaan syyllä "koska mulla on nyt flunssa ja väsyttää"

Miehet on aina niin sairaita niin sairaita kun vähän flunssaa pukkaa. Meillä myös mies sairaana jo kolmatta päivää, makaa vaan sängyllä/sohvalla. Ja itsellä ois viikon päästä laskettu aika ja olo sen mukainen ja nythän mä sitten hoidan tässä kanssa esikoisen (2v.), koiran ulkoilutukset, kaupassa käynnit ym. Hitto ku sais jossain välissä vähän levätä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
Miehet on aina niin sairaita niin sairaita kun vähän flunssaa pukkaa. Meillä myös mies sairaana jo kolmatta päivää, makaa vaan sängyllä/sohvalla. Ja itsellä ois viikon päästä laskettu aika ja olo sen mukainen ja nythän mä sitten hoidan tässä kanssa esikoisen (2v.), koiran ulkoilutukset, kaupassa käynnit ym. Hitto ku sais jossain välissä vähän levätä!!

Niin tutun kuulosta!

"Eihän sitä sairaslomalla hoideta (!!!!) lasta." :laugh:
Ootkos sinä jo äitiyslomalla? Kun ei kai silloinkaan hoideta lasta :D
No mutta juu, varmasti ärsyttävää tuommonen käytös mieheltä. Etenkin jos työpuheluihin vastailee.. Kannattasko jutella asiasta sitten kun ootte parantunu? Vaikka tuskin sekään mitään korjaa..
Jaksamisia sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:

Niin tutun kuulosta!

Miehet tosiaan on aina niin kamalan sairaita. Naisten vaan on pakko jaksaa vaikka pää kainalossa.

Meillä alkoi eilen yrjötauti, mie sekä 1v8kk poika oksennettiin yöllä, vauvalla ripulia. Minulla meni koko päivä oksennellessa 45 minuutin välein, loppuajan pesin pyykkiä, siivosin paskaa ja oksennusta lattioilta, hoidin lapsia ja tarjosin syötävää.

Mies meni töihin, mutta tuli kesken päivän pois. Paineli makuuhuoneeseen ja eipä ole juuri sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut, muuten kuin juoksemassa vessaan ämpärin kanssa. Kävi sentään kaupassa ennenkuin tuli kotiin... :D