J
"juu"
Vieras
Kaikilta löytyy joku trauma kun riittävän syvältä kaivelee.
Olenko muuta väittänyt? Nyt puhuttiin homoseksuaaleista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikilta löytyy joku trauma kun riittävän syvältä kaivelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh tätä nykymenoa;26929846:Ihmisellä voi olla mitä tahansa mielitekoja, päähänpinttymiä tai haluja, mutta se ei tarkoita sitä, että ne täytyy toteuttaa. pitää ottaa järki käteen ja miettiä mitkä arvot kannattelee yhteiskuntaa ja tervettä perhekäsitystä. Mies ja nainen on luotu puolisoiksi toisilleen, jotta voidaan lisääntyä.
sen sijaan "homojen kannattajat", jos näin voi sanoa, ovat sanoneet mun olevan rasisTi, koska olen sitä mieltä, että homoudesta voi päästä eroon. QUOTE]
Korjaus!
Alkuperäinen kirjoittaja kypsyttää;26929754:Laihuus, ylipaino ja ujouskaan ei ole sairauksia sinänsä. Mutta silti niistä voi haluta/kannattaa parantua. Ja saa haluta.
Alkuperäinen kirjoittaja kypsyttää;26929374:Sairasta, että itseään ei saisi kehittää kun on kyse homoudesta.
Saa haluta kaikkea muuta: lihaksikkaaksi, laihaksi, rohkeammaksi, pärjäävämmäksi, mutta homous on olevinaan joku kummajainen, ettei itse saisi päättää mitä haluaa. Jos ihmisellä on joku juttu, mihin ei ole tyytyväinen, hänellä pitäisi olla oikeus kehittää itseään.
Niin kuin homoilla olisi joku pelko, että jos joukosta haluaa pois, se on kuin maailmanloppu. Miksi.
Homouden parannuskirja ärsyttää | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
sen sijaan "homojen kannattajat", jos näin voi sanoa, ovat sanoneet mun olevan rasisTi, koska olen sitä mieltä, että homoudesta voi päästä eroon. QUOTE]
Korjaus!
No sehän on täysin asiatonta, jos sinua on kutsuttu rasistiksi, sillä kuten tiedätkin, sillä ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Ymmärrän, että olet pahoittanut mielesi
Kerrotko kuitenkin vielä, mitä tai keitä ovat "homojen kannattajat"? En tiennyt, että jotakin tiettyä ihmisryhmää voi kannattaa, esim. jotakin aatetta kylläkin.
Jos voit vielä tuota selventää omin sanoin, se olisi todella mukavaa![]()
Onko oppaita heteroudesta parantumiseen?
No sehän on täysin asiatonta, jos sinua on kutsuttu rasistiksi, sillä kuten tiedätkin, sillä ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Ymmärrän, että olet pahoittanut mielesi
Kerrotko kuitenkin vielä, mitä tai keitä ovat "homojen kannattajat"? En tiennyt, että jotakin tiettyä ihmisryhmää voi kannattaa, esim. jotakin aatetta kylläkin.
Jos voit vielä tuota selventää omin sanoin, se olisi todella mukavaa![]()
Niin ja nimimerkki "jepjep!", vielä yksi kysymys: miksi sinulle on niin tärkeää, että joku homo pääsee homoudestaan eroon? Millä tavalla tämä näkyisi sinun elämässäsi? Onko sinulla kenties lähipiirissä joku homoseksuaali ja sinua ahdistaa tämä asia?
Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh tätä nykymenoa;26929846:Ihmisellä voi olla mitä tahansa mielitekoja, päähänpinttymiä tai haluja, mutta se ei tarkoita sitä, että ne täytyy toteuttaa. pitää ottaa järki käteen ja miettiä mitkä arvot kannattelee yhteiskuntaa ja tervettä perhekäsitystä. Mies ja nainen on luotu puolisoiksi toisilleen, jotta voidaan lisääntyä.