Sairaspäivän askarteluja, joulu se vaan tulee =D *kuvia*

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mäkin haluisin tietää ton parran salaisuuden! Mistä ja miten?
ihan vaan villaa liimattuna.

Mitä villaa? Mistä ostettu/hankittu?
Ihan samaa mietin. Mut ei se taida olla ihan niin helppoa, että vaan villaa liimaa.. Toiset vaan on niin näppäriä!
Tiimarista ihan tavallista huovutusvllaa. Revin ohuita suikaleita kerroksittain. Kuumaliimalla kiinni.
 
vieras
Vau! Mä oon ihan peukalo jalkapohjassa ku puhutaan käsitöistä tai askartelusta. Jos mun pitäs tehdä tonttu, ni tekisin varmaan vessapaperirullasta ja värittäisin vaa punaseks :LOL:
 
hoh
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mä niin haluisin jotain askartelublogia alkaa pitään :D
Mutta taitais mielenkiinto hiipua kirjottamisen suhteen..
Ala ihmeessä! Mä kanssa tykkäisin kauheesti askarrella, mut vinkkejä kaivataan. Mulla ei pulppua noita ideoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mä niin haluisin jotain askartelublogia alkaa pitään :D
Mutta taitais mielenkiinto hiipua kirjottamisen suhteen..
Ala ihmeessä! Mä kanssa tykkäisin kauheesti askarrella, mut vinkkejä kaivataan. Mulla ei pulppua noita ideoita.
mulla raksuttaa koko ajan :D Tuo tonttujuttu tuli tänään minimanissa kauppareissulla ku hypistelin tonttuja siellä.
 
hoh
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mä niin haluisin jotain askartelublogia alkaa pitään :D
Mutta taitais mielenkiinto hiipua kirjottamisen suhteen..
Ala ihmeessä! Mä kanssa tykkäisin kauheesti askarrella, mut vinkkejä kaivataan. Mulla ei pulppua noita ideoita.
mulla raksuttaa koko ajan :D Tuo tonttujuttu tuli tänään minimanissa kauppareissulla ku hypistelin tonttuja siellä.
Mulla ei sitten raksuta yhtään, vaikka miettimällä mietin. Koitankin kaivella netistä ideoita, eli blogi vaan pystyyn, vinkkejä kaivataan!!
 

Yhteistyössä