Sairasloma vaan jatkuu =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
En kertakaikkia pysty keittiöllä töitä tekemään tuon jalan kanssa. Tulisn nyt se poliaika, että pääsis leikkaukseen.....
Mä en jaksa tätä kipua enää....

Kuukauden sain saikkua, pmo oli erittäin onnellinen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auttaako miehesi sinua?

Ei mua kottöissä tarvii auttaa, sen verran pystyn kyllä tekemään. Ei imuria tarvitse joka päivä kävelyttää.

lapsetkin osaavat tehdä jotakin. San kävellä normaalistia jne, mulla vaan vaivasenluut tekevät tään kivun joka ei poistu kuin leikkauksella

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mites muuten sun painonpudotus urakka?Etkö sä aika paljon tiputtanut jossain vaiheessa?

se on se 8 kiloo tippunut, mutta ei enempää...
onneksi paino ei ole noussut.
sauvakävelyllä ei ole voinut käydä ,kun tuo jalka on kipeä ja uimiseen ei ole ollut varaa ( hyvä kun ruuat on saanut ostettua)

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Mites muuten sun painonpudotus urakka?Etkö sä aika paljon tiputtanut jossain vaiheessa?

sauvakävelyllä ei ole voinut käydä ,kun tuo jalka on kipeä ja uimiseen ei ole ollut varaa ( hyvä kun ruuat on saanut ostettua)

Tosi hyvinhän toikin on jo,riippumatta kuinka paljon sitä ylipainoa on.

Paranemisia!

Ei se kipu vaivasenluista välttämättä katoa leikkauksella. Mulla leikattu kaksi kertaa sama jalka ja edelleen on luu isona ja kipeänä. Nuorena (14 ja 18 v ) leikattu jalat. Nyt olen yli 30 ja edelleen vaivaa. Täytyy kyl sanoa ettei leikkaus onnistunut toivotulla tavalla, mutta niinhän joskus voi käydä.

mihkä tein rahat on menneet kun ukkos on kuitenki ollut taas useemman kuukauden yliopistolla duunissa?

:hug: :hug: Sulla olis varmaan vielä mahdollisuudet uudelleenkoulutukseenkin. Siis tarkoitan kuntoutuksellisista syistä. Eli kannattaisko sun jutella lääkärin kanssa ja miettiä jotain muuta alaa kuin tuota keittiöpuolta?

Alkuperäinen kirjoittaja no höh:

mihkä tein rahat on menneet kun ukkos on kuitenki ollut taas useemman kuukauden yliopistolla duunissa?

yliopiston palkata ei oo hyviä. siellä on samat palkat kuin muillakin, vain proffat saa siellä parempaa palkkaa.

miehellä oli parempi palkka tehtaassa aikoinaan. ja kun oli kemijärvellä opena,palkka oli isompi.

Monella harhakäsitys etä yliopistolla on mahtavat palkat ( bruttona just 2000) käteen jää noin 1500. moni saa enemmän ( keskituloinen ojos palkka on noin 2500e)
vuokrakin meillä on yli tonnin,ja kun on jouitunut kahteen paikkaan maksamaan vuokraaa, sähkölaskuja ym niin kummasti ne raha tvaan hupenee. Ruokaan ollan k'ytetty huimasti rahaa. olen hamstrannut pahan päivän varalle, sen mitä näistä tuloista pystyy. nälkään meilä ei kuolla vaikka muuhun eioliskaan varaa......

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:hug: :hug: Sulla olis varmaan vielä mahdollisuudet uudelleenkoulutukseenkin. Siis tarkoitan kuntoutuksellisista syistä. Eli kannattaisko sun jutella lääkärin kanssa ja miettiä jotain muuta alaa kuin tuota keittiöpuolta?

joo no olen jo aiemminkin mietinyt uudelleenkoulutusta, mutta kun en oikin tiedä alaa mikä kiinnostaisi.
autonkuljettaksi inusta ei ole kun matikassa ole huon nuo kaupalliset alakin on niin ja näin. :whistle:

Yhteistyössä