Ulkona on hieno ilma, harmittaakun en voi lähteä kävelylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Kipu vaan jatkuu, jatku, jatkuu..... ei auta nää lääkkeetkän auta.
lääkrin mielestä pitäisi mennä töihn, mutta miten se onnistuu,jos kotityötkin tekevät jalan kipeäksi

Kirralale lähete on,mutta voi mennä pitkään enenkuin sinne pääsee...

Mä en jaksa enää.
Pomokin torstaina väitti että mua ei kiinnosta työnteko.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Harmin paikka, mihin sattuu?

se on se sama vaiva mikä on olllut jo kohta kuukauden. mula kipu on tuossa isovarpaan tyvessä ja säteilee sinne varpaiden alle myös.
Kuvat onotetttu ja kihti ym kokeet otettu. mitään ei löytynyt.Varvas virheasennossa ja kun on vaivasenluut, ootan sinne leikkaukseen pääsyä.

Ja välilä siis olen olut töissä, mutta kipeänä se on tuskaa....

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
mula kipu on tuossa isovarpaan tyvessä ja säteilee sinne varpaiden alle myös.
Kuvat onotetttu ja kihti ym kokeet otettu. mitään ei löytynyt.Varvas virheasennossa ja kun on vaivasenluut, ootan sinne leikkaukseen pääsyä.

Kipeenä on kaikki tuskaa. Tuohon vaivaan ei varmaan auta hyvät työkengät tai tietynlainen ruokavaliokaan. :|

Itselläni suonikohjuja ja niiden kanssa pärjäämiseen voi pikkuisen itse vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
mula kipu on tuossa isovarpaan tyvessä ja säteilee sinne varpaiden alle myös.

Kipeenä on kaikki tuskaa. Tuohon vaivaan ei varmaan auta hyvät työkengät tai tietynlainen ruokavaliokaan. :|

Itselläni suonikohjuja ja niiden kanssa pärjäämiseen voi pikkuisen itse vaikuttaa.

vain erikoispohjalliset jotka tehdään jalan muodon mukaan ja se leikkaus Mutta ne pohjalliset maksavat satoja euroja.ja jos nyt tehdään ne pohjallsiet, voidaan leikkauksen jälkeen joutua tekemään uudet.

vain erikoispohjalliset jotka tehdään jalan muodon mukaan ja se leikkaus Mutta ne pohjalliset maksavat satoja euroja.ja jos nyt tehdään ne pohjallsiet, voidaan leikkauksen jälkeen joutua tekemään uudet.

Auts. Entä sellaiset kengät, joiden pehmeä pohja muotoutuu käyttäjän mukaan, olisivatko ne hyödyksi vai haitaksi? Entä joku näistä
http://www.elcosmedical.com/fi/gehwol/gehwol_geelisuojat.htm

Hei,
Mulla meinaa toi varvas kans kasvaa väärään asentoon. Teetin pohajlliset oman jala nmallin mukaan, maksoi muistaakseni noin 100 e mukaan lukien käynti jalkaterapeutilla. Mutnoi pohjallisethan ei sitä kipua pois vie, auttaa vaan vähän siihen että jalka olis paremassa asennossa. Toi on kyllä niin ikävä onkelma, se kun ei ole vaan se varvas... mulla nkyy ero myös polven asennossa ja lisäksi ylös asti hartikipuina. Yleensähän noi vaikuttaa koko kropan asentoon. Kipu on hirveetä, jos on erehtynyt vääränlaisilla kengillä kävelemään, vaikkapa tavan lenkkareilla käynyt lenkillä.
Myötätuntoni sulle.

Yhteistyössä