Okei, ja miksi kukaan vaivautuisi valehtelemaan vahingoksi jos se ei sitä olisi? Siis kun näin nimettömänä "keskustellaan"?!Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 12:55 Vieras kirjoitti:Toi on kyllä niin läpinäkyvää, et jää muka "vahingossa" jotku verkkohousut jalkaan!!
No tuskin synnytyksellä on tämän asian kanssa mitään tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 03:41 Kätilö kirjoitti:Vaikka synnytys onkin karsea kokemus itse kullekin niin rajansa kaikella... sillä pöllimiselläkin.
Lahtoita vaan... Tarpeeseen tuleeAlkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 16:57 rentunruusu harmaana kirjoitti:oon joskus ajatellut että voisin sairaalaan lahjoittaa vauvan bodeja ja potkareita...mutta enpä tiedä enää jos kerran väärään käyttöön nekin menee.
Ihan turha kyllä alkaa yleistään noista "vahingoista" Mulla ne ainakin oli puhdas vahinko, vaikka mitäpä sitä tässä turhaan jankutan, uskoo ken haluaa. Mut sen vaan sanon et kyllä mä voisin ihan rehdistikin sanoa netin palstalla nimimerkillä jos oisin yhet verkkopöksyt pölliny.Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 12:55 Vieras kirjoitti:Toi on kyllä niin läpinäkyvää, et jää muka "vahingossa" jotku verkkohousut jalkaan!!
Kyllä itelle tuli ainakin kiire lähtee pukemaan omat vaatteet alusvaatteita myöten kun kotiinlähdöstä vihjattiinkaan!
Eihän ne mitään kertakäyttöisiä ole! Ne laitettiin eri koriin ja siitä ne menee pesuun.Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 20:38 emäntä-83 kirjoitti:ja toisekseen, ne verkkohousuthan menee roskiin joka tapauksessa
No ei kai nyt kukaan tarkotakaan ettei HOUSUSSA jo olevaa sidettä saa viedä kotiin, mutta jos aletaan pakkamaan urakalla kassiin, niin se on jo varastamista. Ja verkkohousut ei todellakaan oo kertakäyttösiä! Tai sitten joku sairaalan hlökuntaa oleva korjatkoon mikäli olen väärässä....Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 20:38 emäntä-83 kirjoitti:ja toisekseen, ne verkkohousuthan menee roskiin joka tapauksessa ja ne siteet niin miksi, jos kerran ovat jo jalassa, ei vois kotiin viedä? Mä itse vuosin ku pistetty sika eikä omat siteet pitäneet.. \|O
Aattelitko sit , että ne rintakumit on kertakäyttösiäAlkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 21:46 jenni87 kirjoitti:Pari rintakumia...ja ei ees vahingossa, mutta en kyllä ajatellut etteikö niitä sais ottaa, kun olin niitä jo pari kolme päivää käytellyt...
mulle hoitaja sano, että verkkohousut roskiin vaan :xAlkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 21:12 Vieras kirjoitti:\No ei kai nyt kukaan tarkotakaan ettei HOUSUSSA jo olevaa sidettä saa viedä kotiin, mutta jos aletaan pakkamaan urakalla kassiin, niin se on jo varastamista. Ja verkkohousut ei todellakaan oo kertakäyttösiä! Tai sitten joku sairaalan hlökuntaa oleva korjatkoon mikäli olen väärässä....Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 20:38 emäntä-83 kirjoitti:ja toisekseen, ne verkkohousuthan menee roskiin joka tapauksessa ja ne siteet niin miksi, jos kerran ovat jo jalassa, ei vois kotiin viedä? Mä itse vuosin ku pistetty sika eikä omat siteet pitäneet.. \|O