Sairaalakassiin...

  • Viestiketjun aloittaja Tuleva Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Tuleva Äiti
Minulla 39 rv menossa, ja sairaalakassi pitäs pakata! Kertokaapa mitä kannattee laittaa,,,sellaset tarpeelliset vain! En jotenkaan saa itteä niskasta kiinni ja pakattua kassia :ashamed:
Joskos jollakin olis kiva lista niin innostusin pakkaamaan :heart:
 
Jotain lukemista, karkkeja :) , puhelimen laturi(puhelin tietysti sitten mukaan), rahaa, liivinsuojuksia ja rintsikoita, omat pesuaineet, hammasharja + tahna, meikit, hiusharja ym. hiusjutut, deodorantti, huulirasva, sukat, Vaatteet kotimatkaa varten itselle ja vauvalle, jos on joku lempparimehu niin sitä... Jaa-a mitäs vielä? Siis nuo on ne mitä tarvitsin sairaalassa... Paljon muutakin kyllä oli mukana viimeksi :)
 
Vink vink.. laita hakuun odotuspuolella "sairaalakassi", niin aika paljon tulee vinkkiä, mitä laittaa kassiin.

Laita ainakin imetysliivit, mieleistä juotavaa, matkapakkaukset shampoista ja saippuoista. Sit hyvät alkkarit, joihin saa synnytyssiteen paikoilleen, stringit on siinä suhteessa toivottomat. Mä pidin hotpantseja, oli just mukavat.. Sairaalan verkkohousut on aika :$
 
Kamera,pattereita,lukemista,syötävää(mistä tykkää):),äitiyskortti,päiväkirja(jos kirjoittaa sellasta),kalenteri,ristikko,kynä..mitäs muuta..

Vaatteita itelle ja vaaville,hygieniatuotteet...

Mies(tukihenkilö) voi tuoda tarvittaessa,jos jotain unehtuu :)

Onnea synnytykseen :flower:
 
Mulla jäi viimeks kassi pakkaamatta, kun tuli kiire, mutta puhelin, laturi ja lompakko + äippäkortti tuli mukana sairaalaan.
Sit mies toi jälkeenpäin hiusharjan, hammasharjan ja kotiinlähtövaatteet mulle, kun vauvan piti jäädä viel sairaalaan.

Mie tosin unohti tuoda mulle kengät... :/
Vähän varpaita paleli kesälipokkaissa, kun ulkona oli pakkasta reilut 22 astetta :whistle:
Nuo lipokkaat mulle sujahti jalkaan siinä äkkilähdössä silloin aamulla, kun piti synnärille lähteä... ja silloinkin pakkasta oli reilut 25 :whistle: , vaan en mie silloin huomannut että ois varpaista palellut :xmas:
 

Yhteistyössä