Sairaaladietti alkoi tänään..

ehi
Kirjoittelen tänne päivittäin tuntemuksia ja oloa ihan vaikka sitten vain itseni takia, jos ei ketään kiinnosta lukea. Ihan kokeilumielessä tällä dieetillä, eikä olisi pahitteeksi jos kilojakin lähtisi..

Lähtöpaino 79,3kg ja pituutta vain 165cm.

Aamulla oli kuppi kahvia sokeripalan kera.
Lounaaksi oli keitettyä pinaattia (yöks!), tomaattia ja kaksi keitettyä kananmunaa. Vettä oon juonut jo reilun litran.

Mahaan koskee, johtuu varmaan tuosta pinaatista.

Yritys on kova, katsotaan jaksanko kuurin loppuun asti. Pitäisi kestää 13pv...

Jos jollain kokemuksia tästä, niin mielelläni kuulisin :wave:

ehi
Paino 78,4kg.

Eilisilta meni hyvin. Päivälliseksi sai syödä 250g pihvin ja runsaasti vihreää salaattia! En meinannut jaksaa, hyvin pärjäsi koko loppupäivän tuolla. Ei edes tehnyt mieli syödä mitään.

Aamulla join taas mustaa kahvia sokerilla. Lounaaksi on tuo samanlainen pihviateria, päivälliseksi maustamatonta jogurtta, hedelmä ja kinkkua väh.50g. Saas nähä miten tuo pitää illalla nälän poissa. Täytyy vaan juoda vettä paljon..

ehi
Ihan ok olo nyt, ei kunnolla nälkä vieläkään, pikkusen alkaa tuntumaan että kohta saattaa maha murista. Mutta tähän mennessä dieetti on tuntunut ihan mahdolliselta toteuttaa. Kaksi seuraavaa päivää taitaa kyllä olla ne pahimmat, on vähemmän syötävää. Ainut mikä tähän mennessä on tökkinyt, on se pinaatti :x Mutta sisulla mennään :kieh:
Aamulla taas ilmoittelen vaakalukemat.

ehi
Paino 77,8kg.

Yöllä heräsin, kun poika itki ja silloin oli nälkä. Aamulla sitten taas ei ollut.
Aamupalaksi oli kahvia, sokeripala ja paahtoleipäviipale ilman rasvaa. Hyvin meni alas. Nyt alkaa hieman jo nälkä tuntua, lounaaksi onkin pinaattia (yöks!), tomaatti ja hedelmä(otan omenan). Päivälliseksi olisi salaattia, kurkkua, keitettyjä munia ja yksi hedelmä. Kevyemmät eväät siis tänään tiedossa.

ehi
Paino 77,2kg.

Eilen oli nälkä iltapäivällä ja myöhään illalla. Aika hyvin saa vedenjuonnilla kyllä hillittyä sitä. Sinänsä jännä, että vaikka oli nälkä niin ei ollut mitään mielitekoja, että olis ollu pakko saada jotain. Hyvä minä! :)

Tämän päivän ruuat:

*aamupala:1kuppi kahvia, 1 sokeripala, 1 pala paahtoleipää ilman rasavaa
*lounas: purkki raejuustoa, 1 iso raastettu porkkana, 1 keitetty kananmuna
*päivällinen:1,5dl maustamatonta jogurttia, banaani

Varmaan taas ehtii nälkä tulla aina ennen seuraavaa ateriaa. Olenkin unohtanut mainita, että mulla täällä on kaksi poikaa (1v8kk ja 3v 4kk) joiden kanssa tuota kulutusta tulee ihan kivasti =)

Saa nähä milloin tuo painon tippuminen hidastuu. Tosin vasta kolme päivää takana, vielä siis 10 jäljellä...

ehi
Paino 76,9kg.

Ihme ettei eilen sitten tippunut tuon enempää, vaikka oli niin vähän syömistä. Ja nälkä oli eilen iltapäivällä ja varsinkin illalla. Mutten sortunut! :) Hyvillä mielin siis jatkuu.

Mahtava itsekuri :D Olen ihan pikkuisen kateellinen..

Onko tuntunut päänsärkyä tai hönttiä oloa? Huippaako ym.. Mukavaa kun kerrot fiiliksiäsi. Ohjeet löytyvät varmasti googlettamalla sairaaladieetin.. Eikö?

Odotan nyt kakkosta, mutta yritän asennoitua laihduttamiseen heti kun olen laitokselta kotiutunut. Aluksi tosin vaan terveellisen ruokavalion avulla, mutta jos se ei tehoa niin otan järeämmät keinot käyttöön ;)

Voimia ja kerrohan jatkossakin miten menee..

-Anu-

ehi
Ja kiva tietää, että joku viittii lukea mun juttuja.

anuaanua: Maanantaina koski vähän päähän. Keskiviikkona ja eilen hieman huimasi (jos nousi liian äkkiä seisomaan), mutta mitään tukalaa oloa ei ole tullut. Hassua siinä mielessä, että vaikka välillä on ollut nälkä, niin ei oo ollu mitään mielitekoja. Joko tämä dieetti on niin fiksusti suunniteltu, tai sitten se johtuu siitä että oon niin hyvin psyykannut itseni, etten saa repsahtaa. Ja todella haluan tietää, mitä tästä dieetistä hyötyy, jos sen noudattaa kirjaimellisesti.

Noita sairaaladieettejä näky olevan vähän erilaisia versioita, mutta tässä tämä joka mulla on:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3227369.jpg

Ainut että tuossa 4.päivän päivällisestä mun listassa puuttuu tuo hedelmäsalaatti.

ehi
Noniin, tosiaan oli porukat käymässä nyt viikonloppuna. Ja voi sanoa, että tiukkaa teki. Heille kun tein lempiruokaani broiler-juustokeittoa ruuaksi ja illalla kinkkupiirakkaa. Lisäksi siskoni osti sipsiä ja karkkia. Niitä sitten muut söi ja olen todella ylpeä itsestäni, etten sortunut yhteenkään sipsiin (sipsit on mun heikkous) tai muihinkaan ruokiin!

Tuo, että paino on joka aamu ollut edes vähänkään vähemmän, kannustaa kyllä aika hyvin jatkamaan.

Nyt olen huomannut, että aina kun on kaksi kananmunaa syötävänä, niin niistä tulee maha kipeäksi (kertyy ilmaa). Se ei siis ollutkaan se pinaatti jota luulin.

Tänään voi ollakin dieetin vaikein päivä. Aamupalaksi oli kuppi teetä, lounaaksi oli uunissa laitettua lihaa(karjalanpaistia), loppupäivä mennäänkin sitten veden voimalla. Liha oli ihan hyvä, mutta kun pitää syödä pelkkää lihaa, ei siis mitään lisukkeita, niin alkaa vähän tökkimään.

Nyt on dieetti puolessa välissä, joten en aio enää luovuttaa. Loppuun asti mennään. =)

ehi
Paino 75,5kg.

Viikossa on siis lähtenyt 3,8kg ja huvikseen mittasin vyötärön ympäryksen, niin vyötäröltä on 3cm lähtenyt!
Ainut vaan, että ei taida olla ihan pysyviä tuloksia..? Mutta jos pitää saada nopeasti painoa alas vaikka jotain juhlia varten, niin tämä näyttää tehoavan.

ehi
Paino 75,1kg.

Nyt täytyy myöntää, että alkaa ottaa koville tämä. Eilen oli iltapäivästä iltaan tosi höntti olo. Huimasi ja oli kaikki voimat poissa. Mutta nyt aamulla oli taas on ihan hyvä olo. Ja nyt se ikävä ummetus on alkanut vaivaamaan. Siitä sanottiin kyllä niissä dieetin tiedoissa, että osasin sitä vähän odottaa. Täytyy hakea microlaxia apteekista. Silti loppuun asti yritän tämän mennä.

ehi
Paino tasan 75kg.

Vaikuttaisko tuo ummetus, ettei paino tippunut eilen enempää?! Tai sitten voihan se alkaa jo muutenkin hidastumaan, aika paljonhan tässä nyt on jo tippunut.. Enää siis 4 päivää jäljellä. Nyt on kyllä ollut jo parina päivänä siinä ja siinä ettenkö olis illalla sortunut syömään jotain, mutta kiitos mieheni; hän on saanut minut pysymään poissa keittiöstä :hug: On muistuttanut, ettei enää kannata antaa periksi, kun olen näinkin kauan jo jaksanut.

Tuossa aamulla mittailin, niin vatsan ympäriltä on hävinnyt 7cm!!! Mahtava olo =)
Ja laskin, että kun aloitin, oli painoindeksini 29,1 ja nyt se on 27,5.

Hyvähyvä! Vedä sinnillä loppuun saakka! :) :hug: :hug: Mä vedin ton saman elo-syyskuussa, tippu 7-8 kg, välillä oli vaikeeta, mut onneks mies kannusti jatkamaan loppuun asti (mullaki teki loppuvaihees mieli välillä luovuttaa). =) Mulla ei oo tullu yhtään painoo takas, vaikka oon herkutellu joka päivä... Nyt olen ottanu itteeni niskasta kiinni ja alkanu liikkuun ja syömään terveellisesti (toki sipsejä ja karkkeja täytyy saada, mut niitä varten on yks päivä viikossa!) saadakseni loput ylimääräisistä kiloista pois.

ehi
Kiitos Minz,kiva kuulla sun kokemus. Se rohkasee jatkamaan loppuun asti. Eihän tässä olekaan enää kuin kolme päivää :kieh: Hämmästyttävää kuulla, ettei paino ole noussut kuurin jälkeen. Sitä tässä vähän olen miettinyt, että "kärsinkö" tässä ihan turhaan jos paino nouseekin heti takas. Tosin tarkotus on kanssa jatkossa pitää vain yksi herkuttelupäivä viikossa.

Paino oli aamulla 74,4kg.

p.s. tavoitteeni olisi pitkällä tähtäimellä saada paino tuonne 65-68 kiloon. Eli vielä joitain kiloja tän dieetin jälkeen.

Mielenkiinnolla lukenut 10 pvän rutistustasi. Hienosti olet jaksanut ja loppusuora häämöttää. Hyvin paino lähtenyt ja tuo on tosi hyvä alku painonpudotukselle. Voi kun itse saisi taas aloitettua.. ehkä ensi vuonna, kun jouluna tulee mässäiltyä taas tarpeeksi.

ehi
Kiitos kaikille kommenteista ja kannustuksista!! :hug:
Ne on omalta osaltaan auttaneet jatkamaan.

Paino 74,2kg, ei taida enää paljon tippua. Tämä päivä siis vielä jäljellä. Uskomatonta, mutta eilen vielä meinasin sortua illalla, kun olin yksin lasten kanssa kotona ja sain lapset nukkumaan aikaisin. Olis ollut tosi kiva viettää oma rauhaisa hetki sohvalla tv:tä katsoen ja samalla napostella jotain. Mutta ONNEKSI tajusin, ettei toisiks viimesenä iltana kannata enää repsahtaa. Eikä ollut edes oikeasti nälkä.

Huomenna ilmoittelen lopulliset tulokset :wave:

Yhteistyössä