Sainpahan kyytiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kivat sulle!
Seksihän on parhainta hupia!
Hyvää liikuntaaki vielä ;)

Pitääki taas valjastaa omaki ori käyttöön. Ollu pari päivää tallissa ;) Vuodan ko Niagara menkkojen ekat päivät. Mut onneks suihkuhuba on keksitty ja pyykkikone...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Tuo orhi syö karkkia sängyssä ja mulla on kamala nälkä =)

Meillä aletaan aina nukkumaan.

meillä ei ja onneksi, kattoshan tuo pikkunenkin kun äiti ja isi on mennyt nukkumaan sillä aikaa kun toinen katsoo muumia videolta :D :D mut joo meillä tosiaan ei harasteta vain iltaisin..

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Hyvä! =)
Minä sain eilen 52 ilman olo päivän jälkeen. =) =) =)

Oletko löytänyt uuden?

Exän kanssa jouduin tekemisiin.. :ashamed:
Vaan yhtä hyvää seksi oli kuin ennenkin. :D

Oho,kuinkas nyt noin??

Tuttua ja turvallista... Tietää mitä saa, siksi kai exän kanssa monikin harrastelee.. :whistle:
Eikä minua nyt kiinnosta etsiä uutta miestä. Muut asiat nyt tärkeämpiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Hyvä! =)

Oletko löytänyt uuden?

Exän kanssa jouduin tekemisiin.. :ashamed:
Vaan yhtä hyvää seksi oli kuin ennenkin. :D

Oho,kuinkas nyt noin??

Tuttua ja turvallista... Tietää mitä saa, siksi kai exän kanssa monikin harrastelee.. :whistle:
Eikä minua nyt kiinnosta etsiä uutta miestä. Muut asiat nyt tärkeämpiä.

Vähän tuossa ekan viestisi jälkeen ajattelin että olikohan ex vai joku muu.
Ei välit sitten mitkän kovin huonot ole.Tai voihan ne silti olla.

Hyvä! =)

hih hii, mä luin vähän väärin ja ymmärsin ensin, et oot saanu eilen 52 orkkua. Mietin, et miten oot vielä hengissä... Sit luin eteenpäin ja tajusin, et exän kanssa. Exät on NIIN hyviä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Hyvä! =)

hih hii, mä luin vähän väärin ja ymmärsin ensin, et oot saanu eilen 52 orkkua. Mietin, et miten oot vielä hengissä... Sit luin eteenpäin ja tajusin, et exän kanssa. Exät on NIIN hyviä ;)

Välit vaihtelee. Välillä kovasti vihoissaan ja sitten taas paremmin.
Seksi on seksiä.
Exät voi olla tosi hyviä kun tiedetään mistä toinen tykkää. :D

mulla tuli aina NIIN paha mieli, kun tunteet nousi pintaan ja sit ex sai aina välillä saatuaan päähänsä, et pitäis palata yhteen. Rupes tuntumaan siltä, et leikkii vaan tunteilla. Kuitenkaan ei koskaan voi olla sata varma, ettei hommailu olis toiselle jotain muutakin. Kolmen exän kanssa oon hommaillu, ekan kanssa kerran heti eron jälkeen, toka kanssa noin vuoden päästä erosta kerran (olimme varattuja molemmat) ja vikan kanssa varmaan vuoden melko säännöllisesti. Ekan kohdalla mies luuli, et nyt palataankin yhteen ja alkoi erotyö uudelleen. Tokan kanssa mun tunteet (jotka ei olleet loppuneet) sai taas uutta pontta ja oli todella vaikeaa pitkään sen jälkeen. Kolmannen kans mies luuli aina seksiä rakkaudeksi ja loppuviimein oli molemmilla todella vaikeaa.

En enää ikinä ikinä ikinä harrasta seksiä exän kanssa, koska seksi ei ole aina ja molemmille vain seksiä.

Yhteistyössä