Sainpa tosi kivan kirjeen H&M:ltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupan täti:
koska harva kauppa jaksaa alkaa teidän ääliöpalauttajien kanssa tappelemaan, niin usein otetaan tavara takas, vaikkei siihen mitään velvoitetta olekaan.
Kuulisittepa vaan, mitä teistä sitten puhutaan...

Kiitos vinkistä, mutta olen aivan rauhallinen. lääkitykseni on kohdallaan..

Kerropas missä kaupassa työskentelet, niin tämä "ääliöpalauttaja" jättää varmasti teidät tädit sinne puhumaan ihan omassa rauhassanne :D

ähäkutti, enpäs kerrokaan! Ja olet sä meiltä ostanut ja ostat jatkossakin. ja me puhutaan susta jatkossakin ihan varmasti. palautit sitten mitään tai et...

No MULLEKIN naris Ellos kerran, kun soitin ja ihmettelin, että missä paketti luuraa...

Oli ollu JO postissa, ja lähten takas :snotty:

Mutta en ollu saanu pakettikortteja |O :snotty:

Ja NE kehtas narista MULLE siitä.

Ja sen asian takia jäi kiva alepäiväpeitto saamatta (loppuunmyyty) ja mun isän housut, mitkä tilasin kokeeks, kun se on sellainen Fredin kokoinen heppu :D

No outo ja tökerö kirje. Huomaa kyllä että monelta täälläkin puuttuu enimmät tavat jos tota pitää ihan ok kirjeenä. Jos on JATKUVASTI lunastamattomia paketteja on ymmärrettävää ettei enää voi tilata, mutta kun postimyyntipalvelua tarjotaan, niin on ymmärrettävää että se voi syystä tai toisesta, mikä ei myyjälle kuulu, joskus jäädä lunastamatta.

Oisko se paketti, mistä tää huomautus tuli, ollut isompi, siis arvokkaampi. Ja onko nää tässä välissä tilatut 6 pakettia olleet pienempi arvosia ja nyt sit taas isompi tilaus. Eli että haluaisivat muistuttaa sua, että sulla on yks aikaisempikin iso tilaus jäänyt lunastamatta, lunastathan tän tulevan varmasti.

Kunhan arvailen :)

mun mielestä toi oli kohteliaasti ja ystävälliseen sävyyn kirjoitettu...

mä en löydä sori vaan mitään tökeröä.. ihme asioita ihmiset pitää tökeröinä..

eri asia olis jos olis tökerösti ilmoitettu et " emme anna teidän enää tehdä nettitilauksia lunastamattomien pakettien vuoksi" kiitos ja hei

Yhteistyössä