Sain viimeviikolla tietää odottavani nelosia!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Luomuneloset. Vautsi. Soita Seiskaan, saat mainetta ja rahaa.
Ei ole provo!!! Abortin teen luonnollisesti. Mulla on viisi lasta jo. Se riittää. En tosiaankaan halua neljää lisää, jos raskaus nyt niin pitkälle menisikään, että sikiöt selviytyisivät.
[ ] Uskon
[x] En usko
Ai että sinusta minun pitäisi synnyttää nämä sikiöt tai katsoa minne asti oma kroppa kestää?? Ei kuule kiinnosta!
Ei kun minusta sinun pitäisi jo tajuta, ettei kukaan usko sinun odottavan mitään ihmenelosia :xmas:
No mulle on ihan yhdentekevää uskotteko vai ette. Lääkäri ja ultra ovat varmasti paremmat arvioimaan asian todenperäisyyden.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:
Oliskohan tämäkin aloitus tehty noiden abortin vastustajien villitsemiseksi...
En tehnyt aloitusta kenenkään villitsemiseksi. Kunhan kerroin, miten huono mäihä voi käydä. Miksei näitäkin sikiöitä olisi voinut ruveta odottamaan joku, joka lapsia haluaisi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:
Uskokoon ken haluaa.Mä en usko kirjoittamaasi.
Enkä minä!! Mahdollisuus ruveta odottamaan nelosia luomusti on varmaan 1:1000000
Niin se lottovoitto ja huono tässä tapauksessa voi osua kohdalle. Mulla on kaksoset ennestäänkin. Suvussa on paljon kaksosia ja yhdet kolmoset. Nää neloset oli kyl niin syvältä,että!

niiiiin provo
Eipä ap vastannu, että onko luomut vai hoidoilla ja nykyäänhän hoidoilla ei todellakaan tuu mitään nelosia, koska alkioita siirretään korkeintaan kaks, tietenki jos molemmat on vielä jakaantunut :D

Ja ap, sulla ne bilsan tunnit on tainnu jäädä väliin. Jos odotat 4 erimunaista sikiötä, niillä kaikilla voi teoriassa olla eri isä :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kanelinkukka:
mut kyllähän jokaisen lasta yrittävän pitäs tietää että tommonen mahdollisuus on!!!!
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O mua niin kiukuttaa tommoset!! |O
Miksi??? Pitäiskö mun elellä yhdeksän lapsen kanssa!!!! Vanhin on 6v.

mut kyllähän jokaisen lasta yrittävän pitäs tietää että tommonen mahdollisuus on!!!!
no siis en ymmärrä ylipäätänsä tämmöstä että nyt haluan vauvan ja vain yhden!jos tulee enemmän niin teen abortin!! en ymmärrä. ja sitäpaitsi hyvin varmasti pärjää alkuhankaluuksien jälkeen noinkin monen kanssa. se et sulla on neloset on kuule onni eikä mikään vahinko.kai sillä joku merkitys on!

ap
no siis en ymmärrä ylipäätänsä tämmöstä että nyt haluan vauvan ja vain yhden!jos tulee enemmän niin teen abortin!! en ymmärrä. ja sitäpaitsi hyvin varmasti pärjää alkuhankaluuksien jälkeen noinkin monen kanssa. se et sulla on neloset on kuule onni eikä mikään vahinko.kai sillä joku merkitys on!
Tarkoitit,että mulla voisi olla neloset, mutta onneksi on valinnanvapaus!!! Sillä on merkitystä!

vieras
Tarkoitit,että mulla voisi olla neloset, mutta onneksi on valinnanvapaus!!! Sillä on merkitystä!
tää tais sittenki mennä abortin puolustelu-kejuks... :)

Yhteistyössä