Sain vakituisen työpaikan :)

Tuntuu niin hyvältä. :) Olen lähihoitajana erikoissairaanhoidossa. Vaikka palkka ei päätä huimaa niin silti on ihana saada varmuus siitä että voimme pojan kanssa asua tässä ja elää ilman pelkoa työttömyydestä ja kauheasta köyhyydestä. Tottakai tiedän että mitä tahansa voi sattua, mutta näin yleisesti ottaen.

Myös siksi tunnen "ylpeyttä" koska tosi monet epäili mun jaksamista ja kykyä sillon kun aloin odottamaan lasta. Eräskin sanoi että lapsi huostaanotetaan ennen toista jouluaan. Pyh, olen pärjännyt hyvin vaikkei mulla ollut mitään silloin kun tulin yhden illan jutusta raskaaksi.

Kun vaan sais vielä selville mikä mun päätä vaivaa (fyysisesti tällä kertaa), eli neurologia ja magneettikuvia odotellessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja errääs työtön;28233826:
Onnea, hieno saavutus nykymaailmassa!
Niin, tuntuu kyllä olevan tiukassa vakivirat :(

Mulla on varmaan suurin osa kavereista hoitajia ja kahdella on vakituinen paikka. Muut tekee pätkätöitä tai pitempiä määräaikasuuksia.. Ei varmaan paljon houkuttele alalle sekään ettei niitä töitä meinaa olla kuin noita pätkiä, ja samaan aikaan toitotetaan hoitajapulasta.
 
"Klara"
Onnittelut! Itse työskentelen lapsi - ja perhetyössä ja sijaisuuksia, sijaisuuksia, nyt mulla on kesään saakka määräaikainen virka. Toivottavasti joskus saan vakipaikan, helpoittais kovasti( ikää 28v). Mutta saa olla kyllä kiitollinen että on yleensä töitä :)
 
[QUOTE="Klara";28234155]Onnittelut! Itse työskentelen lapsi - ja perhetyössä ja sijaisuuksia, sijaisuuksia, nyt mulla on kesään saakka määräaikainen virka. Toivottavasti joskus saan vakipaikan, helpoittais kovasti( ikää 28v). Mutta saa olla kyllä kiitollinen että on yleensä töitä :)[/QUOTE]

Niinpä. Tuntuu että yhä useampi on työttömänä. :( Ja pitäisi olla joka asiaan kauheasti koulutusta. Huippu oli kun kerran etittiin mansikanmyyjää kesäksi niin piti olla ylioppilastutkinto :D

Ite täytän ensi kuussa 26 vuotta.

Ja kiitos kaikille :flower:
 
[QUOTE="Tiia";28234363]Onnea vakipaikasta :)

Tietääkö muuten yhdenillan hoitosi, että hänellä on lapsi? Onko mukana lapsen elämässä?[/QUOTE]

Kiitos. Tietää kyllä ja on lapsen elämässä jonkun verran. Lapsi on 2v ja osaa esim. valokuvista näyttää isänsä ja jostain leluista sanoo että "isi toi" jne. vaikkei isäänsä kovin usein näekään. Isänsä kanssa ei kyllä koskaan ole ollut kahden, jostain yökyläreissusta puhumattakaan.
 
Sellanen käsitys mulla kyllä on että lapsen isä on halukas lasta pitämään sitten kun lapsi on vanhempi. Yökyläilyjä ollaan pari kertaa harjoiteltu että on ollut vaarin luona viikonlopun. On niin minussa kiinni, kuten varmaan kaikki tuonikäiset.. mutta kun mun kans kahdestaan kasvanut jne. Hyvin on kyläilyt menneet :) Mä se enemmän oon ollut ikävissään :D
 
Aivan mielettömän huikeeta!! Isosti onnitteluja, sehän pukkaa väkisinkin juhlanpaikkaa - on meinaa niin isosta ja tärkeästä asiasta tänä päivänä kyse :)! Ansaitusti fiilistele ja kulje rinta rouheena - kova ponnistelu ja ahkeruus on palkittu :flower:!

Mainiota kevättä sinulle :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath

Yhteistyössä