Sain "uuden" navan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jee!

Vieras
Vihdoinkin, 12 vuoden jälkeen, mulla on taas napakolo! Tähän asti siinä navan paikalla on ollut sellainen ällöttävä pallo (napatyrä). Nyt se korjattiin ja niin on nätti napa mulla!

Pienestä sitä ihminen tulee onnelliseksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Jee!:
Vihdoinkin, 12 vuoden jälkeen, mulla on taas napakolo! Tähän asti siinä navan paikalla on ollut sellainen ällöttävä pallo (napatyrä). Nyt se korjattiin ja niin on nätti napa mulla!

Onnea uudesta navasta.
Mun 11v pojalla ei ole ollut ikinä napaa.
Pojalla oli syntyessään iso napanuoratyrä (omfaloseele) joka poistettu ja vatsaa muutenkin leikelty. Koko vatsan pitunen arpi sen sijaan löytyy.
Lupasivat joskus, ett napa tehdään jos poika isompana haluaa, tähän mennessä ei ainakaan ole halukas ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:

Onnea uudesta navasta.
Mun 11v pojalla ei ole ollut ikinä napaa.
Pojalla oli syntyessään iso napanuoratyrä (omfaloseele) joka poistettu ja vatsaa muutenkin leikelty. Koko vatsan pitunen arpi sen sijaan löytyy.
Lupasivat joskus, ett napa tehdään jos poika isompana haluaa, tähän mennessä ei ainakaan ole halukas ollut.

Kiitosta vaan! Napa on kyllä kiva asia, mutta ilman sitäkin toki pärjää.. :)

Mulla on ystävällä tehty myös kokonaan uusi napa. Hänelläkään ei oikeastaan ollut napaa ollenkaan, koska syntyessään oli kaikki sisuskalut ulkona. Vatsassa paljon isoja arpia. Hänellä korjattiin aikuisena arvet ja tosiaan rakennettiin uusi napa. Nyt on myös hänellä oikein sievä vatsan seutu. Joten kyllä ne plastikkakirurgit melkoisen taitavia ovat. Kaikenlaisia saavat korjattua.

Onneks olkoon!!! Minulla tuo edessä. Pitää vaan odottaa että vauva täyttää vuoden, sitä ennen eivät suostu alkaa leikkaan sitä. En malta kanssa odottaa, että saan taas kolon :)

Yhteistyössä