Sain tietää että mulla on syöpäkasvain päässä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäenkestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mäenkestä

Vieras
Mulla ilmesty leukaan outo patti jota näytin lääkärille Äkkiä siitä sitten jotku pään ct kuvat ja löyty nyrkin kokonen kasvain mikä nyt sit varmistui pahalaatuiseksi. Leikkaus on viikonloppuna Helsingissä.... Oon vasta 25vuotias ja vajoan oikeesti itsesääliin vaikka oon yleensä positiivinen. Mut siis nyt ajatukset on tosi minä keskeisiä et kaikki varmaan vihaa mua kohta ku mietin 24/7 et miks mulle käy näin vaikka elämän pitäis olla viel edessä. Lapsikin on vasta vuoden ikäinen. Mitä jos mä oikeesti kuolen=( Miten mun pitäis järjestää asiat siltä varalta et kuolen??? Onko joku selvinnyt kasvaimesta? Mulle sanottiin ettei voi tehdä arvioita suuntaan eikä toiseen, et tilanne on vakava mut helpompi arvioida leikkauksen jälkeen.

mulla on ollu jo vuoden ajan mielettömiä migreenikohtauksia minkä on sanottu johtuvan hormooneista mitkä synnytyksen jälkeen palautuu pikkuhiljaa mut kyse on ollutkin jostain ihan muusta. Mutta joo tää palsta ei ollu mua varten selvästi..

lääkäri sanoi jopa kun kerroin kuukausia sitten migreeneistä että oisin masentunu synnytyksen jälkeen ja puran sen valittamisena et saan huomiota ja määräsi burana800 reseptin... Tuntuu että oon tehny todella tyhmästi kun en menny yksityiselle niinku äiti kehotti. oon kaivanu omaa hautaani...

sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin selvitä siitä! Itseäsi saat sääliä ja kaikille ajatuksille antaa valtaa, mutta lähtökohta on vain ja ainoastaan, että sinä selviät! Lapsenkin tähden! Niin ja tiedän mistä puhun!

Voimia sinulle ja myöskin läheisillesi!! Onneksi nykylääketiede on nii pitkällä, että aivokasvaimia saadaan täysin leikattua... Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee vielä hyvin! Voimia!! Haluaksia sulle!

Kiitos noista linkeistä, varsinkin tonne keskustelufoorumiin! Josko sieltä löytäis sitten vertaistukea ja ihmisiä jotka tietää mistä puhuu tän asian kanssa. Mietin vaan että mitä mun lapselle tapahtuu pitääkö mun tehdä sille joku testamentti vai meneekö omaisuus hänelle suoraan kun meillä on avioehto ja mulla on erikseen omaisuutta mistä osan haluan miehelle ja osan lapselle.. Noh varmaan pitää joidenkin ammattilaisten kanssa tästäkin puhua.

Niin tää ei todellakaan oo provo vaikka toivoisinkin sitä. Ennemmin olisin sadan huonon provon takana ku kasvain päässä. No viikonloppuna näkee sitten mihin suuntaan tää kääntyy

Alkuperäinen kirjoittaja mäenkestä:
sen halkaisija oli 4,5cm eli ehkä liioittelin sillä nyrkin kokoisella mutta nää asiat saa tällä hetkellä kaikki muutkin asiat ihan päälaelleen

On se tuommoisenakin iso.

Toivottavasti kaikki menee hyvin eipä tässä osaa juuri muuta sanoa.

Onneksi elät sentään Suomessa etkä vaikkapa tuolla itänaapurissa. Kaikesta huolimatta täällä saa sentään jonkuntasoista hoitoa.

Jos huonoimman kautta sattuisi käymään, niin ainakin saat mahdollisuuden valmistella lähtösi. Kaikki eivät sitäkään mahdollisuutta saa.

:hug: Voimia!
Sinulla on oikeus nyt olla minä keskeinen, mutta yritä olla vajoamatta itsesääliin kokonaan. Ajattele niitä asioita joita haluat vielä kokea ja pyri niitä kohti. Tee asioita joiden tekemisestä nautit.

Monikin on selvinnyt aivokasvaimesta! Onneksi lääketiede on tällä tasolla.

Voimia tuleviin hoitoihin!

Mulla on kilpirauhassyöpä, joka on levinnyt imusolmukkeisiin ja mahdollisesti maksaan. Positiivinen elämänasenne auttaa paljon matkan varrella. Surut on surtava, mutta ei saa jäädä tuleen makaamaan.

Toivottavasti saat tukea läheisiltäsi, se on tärkeää!

Suomessa syöpähoito on onneksi ihan huipputasoa, vaikka ei se tästä helppoa silti tee. Voimia!!!

Yhteistyössä