Sain tänään silmälasit ja nää suurentaa silmiä, en tykkää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kiinnitättekö te muut joilla silmälasit huomiota siihen suurentaako ne silmiä? Mun on kyllä vaan näitä pidettävä mutta haittaa tuo silmiä suurentava vaikutus :(

Rena_with_her_thick_glasses_by_BobbyLaurel.jpg

Voi sentään.

olenko mä ihan tyhmä tän asian kanssa? kun tuntu että kaupassakin kaikki tuijotti, ajattelin että onko mulla nyt niin kauheat pullonpohja lasit :/ plussaa näissä on 1,75 ja toisessa 2

[QUOTE="vieras";27210092]olenko mä ihan tyhmä tän asian kanssa? kun tuntu että kaupassakin kaikki tuijotti, ajattelin että onko mulla nyt niin kauheat pullonpohja lasit :/ plussaa näissä on 1,75 ja toisessa 2[/QUOTE]
Kuvittelet, eihän sulla oo edes paksut lasit. Itellä on -5 ja nää tosiaan pienentää

Meinasin ensin lohduttaa, mutta kun huomasin sun vahvuudet, niin tyydyn toteamaan, että suurentava vaikutus on huomaamaton. (ehkä just itse huomaat, mutta ei muut).

Mun lapsella on n. +5 ja suurennoksen todella huomaa, mutta mielestäni ei kuitenkaan ole paha...

Eiks se oo vaan kiva et saa suuremmat silmät :) sinuna harkitsisin piilareita, koska mitään muuta et asialle voi tehdä.

Noilla vahvuuksilla silmöt ei kyllä paljoa suurene

Yhteistyössä