Vieras
Kampaaja varattuna, en vain osaa päättää, että mitä tekisin tälle tukalle. Tällä hetkellä ne ovat aika vaaleat, luonnonkiharat (jotka sinnikkäästi yritän lannistaa, kun johonkin ihmisten ilmoille lähden), etuhiukset on viistoon leikatut, jakaus oikealla ja siitä sitten kaartaa keskelle päätä. Tuo jakaus ei ole mitenkään pakollinen, mun hiukset luontuu (ihme, että edes tässä asiassa) tosi helposti uudelle jakaukselle. Muuten ovat sitten pätkityt, pisimmillään lapaluiden alle. Vähän pyöristetysti leikattu, eli takaa pidemmät kuin sivuilta. Tykkään näistä hiuksista kyllä, mutta jotenkin en osaa näitä laittaa mitenkään. Laitan aina vaan ponnarille, tai sitten suoristan ja pidän auki. Nää hiukset on ollut nyt 1,5 vuotta jo, että vaihtelua kyllä kaipaan!
Saavat olla lyhyemmätkin, ei haittaa. Mielellään sellaset, joita on helppo laittaa ja pitää. Etuhiukset tällä hetkellä suurinpiirtein kulmiin asti pitkät, edellisestä parturikäynnistä on pari kuukautta.
Silmälasit on. Kasvot ovat vähän soikeat, ei sirot, mutta ei mitkään kauheen pullukatkaan.
ETSIKÄÄ MULLE UUDET HIUKSET!!!
Saavat olla lyhyemmätkin, ei haittaa. Mielellään sellaset, joita on helppo laittaa ja pitää. Etuhiukset tällä hetkellä suurinpiirtein kulmiin asti pitkät, edellisestä parturikäynnistä on pari kuukautta.
Silmälasit on. Kasvot ovat vähän soikeat, ei sirot, mutta ei mitkään kauheen pullukatkaan.
ETSIKÄÄ MULLE UUDET HIUKSET!!!