Sain tällaisen viestin Facebookissa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
" Miymy Maxxa
Hei
rakas,
Tässä on minun Sähköposti (emilianmax@hotmail.com)
Nimeni on Emilian, haluan teidän tietävän, että olen hyvin
kiinnostunut tuntemaan sinut paremmin, koska et kuulosti erittäin makea oman profiilin
ja minä haluan meidän olevan ystäviä ja tuntevat toisensa hyvin, yritä lähettää minulle sähköpostia tänään läpi tämän minun likusteri Sähköpostiosoite, Ei tässä Facebook, koska minulla on paljon tuoli sinulle ja myös.
Muista Ikä, Väri tai Etäisyys eivät ole mitään, kun se tulee todellinen ystävyys, mutta rakkaus asioita paljon, joten odotan teidän kaunis vastaus kautta email:
(tässä kohdassa oli sähköpostiosoite)
Kiitos Emilian
............................................................................................................................
Hello
my Dear,
Here is my Email (emilianmax@hotmail.com)
My name is emilian, I want you to know that i am very
interested to know you better because you sounded very sweet in your profile
and i will like us to be friends and know each other very well, please try send me an email today through this my privet Email Address, Not in this Facebook because i have a lot to chair with you and also.
Remember Age, Colour or Distance are nothing when it comes to a true Friendship, but love matters a lot, So am waiting for your lovely response through this email :
(tässä kohdassa oli sähköpostiosoite)
Thanks from emilian
4 minuuttia sitten · Lähetetty matkapuhelimesta"

Ehkä tämäkin ketju pitäisi poistattaa tuon meiliosoitteen vuoksi. Laita asetuksista esto kyseiselle henkilölle, jolloin ei näe sinua. Äläkä ainakaan vastaa hänelle.

Yhteistyössä