Sain sitten tietää näin lähes 8kk eron jälkeen että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllätys juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllätys juttu

Vieras
ex joka jätti mut mut toisen naisen takia,oli kokenut saman edellisen exänsä kanssa ja koskaan ei mulle kertonut muutakun et se jätettiin mut koskaan ei sitä et toisen miehen takia.Ja nyt ex teki mulle saman! Pikkasenko mua rupes kiukuttamaan tollanen! kehtas tehdä mulle saman minkä ite joutunut kokemaan! Nyt mä ymmärrän sen sanat erotessa"kyllä mä tiedän miltä susta tuntuu" kun itkin sille jotain et tiedätkö sä miltä musta tuntuu tai sä et tiedä miltä musta tuntuu.en muista miten sanoin mut jotenkin noin. Mutta miten voi tehdä jotain jonka ite kokenut ja mikä on tuntunut pahalta!?!

Mä sain tietää myös jokin aikaa sitten että exällä oli uus katottuna, tiedän et tuntuu tosi paskalle! Siihen ei taida auttaa muu kuin ajan kuluminen...

Alkuperäinen kirjoittaja petetty myös;25398528:
Mä sain tietää myös jokin aikaa sitten että exällä oli uus katottuna, tiedän et tuntuu tosi paskalle! Siihen ei taida auttaa muu kuin ajan kuluminen...

Aika aika aika,niin kai se sitten on.Nyt kulunut lähes 8kk erosta vielä tuntuu ajoittain pahalta mutta eteenpäin mentävä,sanoi mummo lumessa:)

Mut tosiaan kun ex piti peliä toisen kanssa ja lähti sen matkaan ja kuitenkin itse kokenut aikoinaan saman jonka nyt teki mulle.Mua ottaa päähän se ettei koskaan kertonut syytä niiden eroon..sanoi vaan et se on jätetty eikä muuta vaikka kysyin syytä. Nyt sit sain tietää ihan ohimennen tälläsenkin,esitin vaan et olisin muka asiasta tiennyt vaikka ei noiden vuosien aikana ollu harmainta aavistustakaan koko asiasta.

Jos olisit tiennyt, että ex oli jätetty toisen takia, mitä se olisi muuttanut? Ei se tieto olisi teidän tilannetta miksikään muuttanut. korkaintaan olisit sinisilmäisenä kauemmin ollut exäsi kanssa, siinä uskossa, että hän ei sinua petä, kun on itse sen kokenut.

[QUOTE="jos";25398635]Jos olisit tiennyt, että ex oli jätetty toisen takia, mitä se olisi muuttanut? Ei se tieto olisi teidän tilannetta miksikään muuttanut. korkaintaan olisit sinisilmäisenä kauemmin ollut exäsi kanssa, siinä uskossa, että hän ei sinua petä, kun on itse sen kokenut.[/QUOTE]
No ei sillä olisi kai ollut silleen merkitystä mutta kyse siitä et se oli sellanen tuppisuu muutenkin että toisaalta ihan odotettavissa oleva juttu kai olikin loppujen lopuksi. Mutta en mä uskonut muutenkaan että se vois ikinä pettää. Luulis vaan et jos on itse joutunut petetyksi niin ei tekisi sitä samaa.

Mutta tehty mikä tehty.Nyt vaan katse kohti tulevaa,mitä ikinä se onkin.

Yhteistyössä