sain siis niin best onf the best lahjat!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cella

Vieras
miniläppärin, uudet kajarit koneelle sekä langattomat kuulokkeet! :) olen niin innoissani näistä! nytkin palstailen uudelta miniltä ja kuuntelen kuulokkeilla musaa. ja mä voin kävellä ja puuhailla samalla kun kuuntelen!!!!! WOHOO!!!!! nää on niiiiiiiiiin makeet!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja cella:
miniläppärin, uudet kajarit koneelle sekä langattomat kuulokkeet! :) olen niin innoissani näistä! nytkin palstailen uudelta miniltä ja kuuntelen kuulokkeilla musaa. ja mä voin kävellä ja puuhailla samalla kun kuuntelen!!!!! WOHOO!!!!! nää on niiiiiiiiiin makeet!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sbbb:
Miniläppäri on aika turha, jos se on ainoa tietokone.. Mutta jos paljon matkustelee ym. niin sillois se on kätevä. Tätä mieltä minä olen..

juu, turha tää sinällään on, mut ihana kun voi kuljettaa kätsysti makkariin ym. meidän "oikeena" koneena on läppäri myös mut kamalan iso! sitä ei noin vaan kannella. ja mökille mennessä tää mini on ihkundaa.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Minä sain vaippoja ja korviketta ja lapseni kasan lahjoja. Täysin happy happy tyytyväinen :) lasten lahjat ymmärrän, aikuisten en...

no kaikilla oma tapansa. me ei ostella lahjoja kelleen aikuisille ku omille sisaruksille ja miehen kanssa toisillemme. on ihana muistaa omaa kumppaniaankin.

Yhteistyössä