Sain mieheltäni!!!

  • Viestiketjun aloittaja Oho
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:
Onneksi olkoon vaan!
Minä se sain EX-mieheltäni HPV:n. Lähti ukko vaihtoon. Suosittelen samaa sinulle.
Jäikö kiinni pettämisestä muutenkin? Kondylooma yksin ei vielä kerro mitään, kun voi olla vuosikausia elimistössä oireettomana.

 
HPV eli papilloomavirus.
Osa virustyypeistä on harmittomia ja poistuvat itsekseen(onneksi näin minun kohdallani), mutta osa taas aiheuttaa syyliä, kondyloomaa tai kohdunkaulan syöpää.
Näitten takia tehdään papa-testejä. :whistle:

Lisäys:
Meidän tapauksessamme HPV paljasti kyllä pettämisen. En sen tarkempia selityksiä jaksa antaa, pienellä mietinnällä varmaan hoksaa milloin puolison pettäminen on ainoa mahdollisuus saada HPV :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:
HPV eli papilloomavirus.
Osa virustyypeistä on harmittomia ja poistuvat itsekseen(onneksi näin minun kohdallani), mutta osa taas aiheuttaa syyliä, kondyloomaa tai kohdunkaulan syöpää.
Näitten takia tehdään papa-testejä. :whistle:

Lisäys:
Meidän tapauksessamme HPV paljasti kyllä pettämisen. En sen tarkempia selityksiä jaksa antaa, pienellä mietinnällä varmaan hoksaa milloin puolison pettäminen on ainoa mahdollisuus saada HPV :)
Miten sen hoksaa, jos lääkäritkään ei osaa antaa vastausta milloin tartunta on tullut. Mulle tärkeä juttu ja ajankohtainen, joten siksi kysyn.

 
No, ettei nyt tule väärinkäsityksiä, niin siinä tapauksessa että kummallakaan puolisolla ei ole koskaan ollut aikaisempia partnereita, käytännössä ainoa keino saada sukupuoliteitse leviävä HPV on se, että ukko pettää. Kaikissa tapauksissa yhdyntää ei välttämättä tartuntaan tarvita, virustyypistä riippuen iho- tai limakalvokosketus riittää. Itselläni virustyyppi oli juuri sukupuoliteitse leviävää sorttia.

Jos nyt ei enää jauhettais samasta asiasta, vaan yritettäis tukea aloituksen tehnyttä :wave:

Tietoa löytyy kyllä googlettamalla niin papilloomaviruksista kuin tippuristakin netin kautta pilvin pimein :)
 

Yhteistyössä