Sain määritelmän itsestäni: olen huomionhakuinen ja helvetin tyhmä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vitsi, nyt mä olen kyllä ihan ymmärtänyt palstan käyttötarkoituksen päin peffaa, minä kun luulin että tänne saa kirjoitella ihan mistä aiheesta vaan... :ashamed: Jos jotakuta kovasti hatuttaa jonkun tietyn henkilön aloitukset niin ratkaisu on ihan yksinkertainen: jättää ne avaamatta! Älä turkilmas välitä pilkun viilaajista, kaikilla luetunymmärtäminen ei pelitä. :laugh: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Kto turkilmas ku sulla on nyt sitä aikaa ihan liikaa, ni sulta sitä juttua sit riittää ni se varmaan on sitä huomionhakuisuutta :laugh:
*hankkisit sinäki elämän etkä vaan makais sängyssä passuutettavana* :saint: :xmas: :p
Hitto, minen voinu ees maata ku seki aiheutti supisteluu..

No niinpä :D :D .Tosin mun on tunnustettava että ihan oikeesti en oo edes nukkuessani hiljaa vaan silloinkin puhun unissani B) .

Yleensä ihmisiä kuvaillaan ulkonäön perusteella, mun paras tuntomerkki on se että puhun paljon :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Kto turkilmas ku sulla on nyt sitä aikaa ihan liikaa, ni sulta sitä juttua sit riittää ni se varmaan on sitä huomionhakuisuutta :laugh:
*hankkisit sinäki elämän etkä vaan makais sängyssä passuutettavana* :saint: :xmas: :p
Hitto, minen voinu ees maata ku seki aiheutti supisteluu..

No niinpä :D :D .Tosin mun on tunnustettava että ihan oikeesti en oo edes nukkuessani hiljaa vaan silloinkin puhun unissani B) .

Yleensä ihmisiä kuvaillaan ulkonäön perusteella, mun paras tuntomerkki on se että puhun paljon :snotty:

me tultas sit varmaa hyvin juttuun mut kukaan ei meit kestäs samassa paikassa kun ei ois hetken hiljasuutta..