Sain määritelmän itsestäni: olen huomionhakuinen ja helvetin tyhmä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
B) . Niin voisitko nyt kertoa tämän kyseisen kirjoituksen laatija että mikä musta tekee huomionhakuisen?

Kertokaa toki muutkin, millainen ihminen on huomionhakuinen ja miten se ilmenee? Tää asia todella kiinnostaa mua. En siis kaipaa mitään päähän taputuksia, enkä ole vetänyt herneitä nenääni. Mä vaan oikeesti haluan tietää että mikä tekee musta tai yleensä kenestäkään huomionhakuisen ja millainen ihminen sellainen sitten on?

Helvetin tyhmä mä välillä todellakin olen ja sen kyllä huomaan itsekin :D

Jätä tuollaiset kommentit omaan arvoonsa. Yleensä arvostelijaa ärsyttää toisissa eniten ne luonteenpiirteet, jotka sitten onkin arvostelijalla itsellään...

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Hyvä meininki täällä B)

Joo.Palsta tökkii ja mä haen huomiota leuhkimalla luottokorttitarjouksesta :kieh: :kieh:

No sen takiahan tää palsta tökkiikin ku sä meet tuollasia alotuksia tekee nii että kaikki vimmastuu :whistle: :laugh:

Ja TAAS mä olen syntipukki :laugh: . Ei vaan, oliko se eilen vai tänään kun kirjoitin että mulle ei oo satanut vielä lainkaan paskaa niskaan, joten tänään sitä tuli sitten roppakaupalla. Tosin ihan itse tässä ketjussa sitä kerjäsin ja selkä suorassa otan kaiken vastaan.

Mutta jatkossa en kyllä kiukuttele tänne luottokorttimainoksista :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
B) . Niin voisitko nyt kertoa tämän kyseisen kirjoituksen laatija että mikä musta tekee huomionhakuisen?

Kertokaa toki muutkin, millainen ihminen on huomionhakuinen ja miten se ilmenee? Tää asia todella kiinnostaa mua. En siis kaipaa mitään päähän taputuksia, enkä ole vetänyt herneitä nenääni. Mä vaan oikeesti haluan tietää että mikä tekee musta tai yleensä kenestäkään huomionhakuisen ja millainen ihminen sellainen sitten on?

Helvetin tyhmä mä välillä todellakin olen ja sen kyllä huomaan itsekin :D

Jätä tuollaiset kommentit omaan arvoonsa. Yleensä arvostelijaa ärsyttää toisissa eniten ne luonteenpiirteet, jotka sitten onkin arvostelijalla itsellään...

Juu enkä mä todellakaan mitään mieltäni pahottanut. Tuolla vaan toisessa aloittamassani ketjussa huutiskauppaan liittyen sain tuon kommentin. Ja aloin miettimään että mistäköhän se on saanut alkunsa.

Mutta luulen että suurin syy tähän "syytökseen" huomionhakuisuudesta on se että mä olen täällä yhtä puhelias kuin todellisessa elämässä. Oon monesti saanut kommenttia siitä että puhun ihan älyttömästi ja täällä se varmaan korostuu ainakin noiden aloitusten vuoksi.

Lupaan ja vannon että jahka tää palsta taas toimii niin mä koitan vähentää aloitusten tekemistä :xmas:

Mä en päässy koko Mitäs nytille muutenku etusivun kautta suoraan näihin ketjuihin!Siellä on ne viimesimmät aloitukset joista pääsee näihin.Näköjään ne on poistettu tästä-------->
vai puuttuuko ne vaan multa?

Alkuperäinen kirjoittaja irvitiikeri:
Mä en päässy koko Mitäs nytille muutenku etusivun kautta suoraan näihin ketjuihin!Siellä on ne viimesimmät aloitukset joista pääsee näihin.Näköjään ne on poistettu tästä-------->
vai puuttuuko ne vaan multa?

ei näy mut eiköhän ne ilmesty ku tökkiminen loppuu

Jaahas nyt mut heitettiin tähä aloitukseen, kun en pääse muualle kuin uusimpaan aloitukseen.
Äsken olin tuolla Turkilmaksen huutis-huutelussa.
Kyllä se on niin, että lähden tästä lukemaan muutaman rivin kirjaa ja sitten Nukkulaan... :wave:
Illanjatkoja kaikille!
Älkää menettäkö hermoja tämän TÖKsöttimen kanssa :headwall:

Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.

Juu itsetyytyväinen mä olenkin =) . Omakehuinen en omasta mielestäni,mutta sulla (ja kaikilla muillakin) on toki oikeus mielipiteeseensä.

Ja niin tyhmä mä en sentään ole että luulisin raskauteni olevan jotenkin ennenkuulumatonta. Mulle se vaan on iso juttu kun niin kauan tätä vauvaa tehtiin ja nyt on vielä suuri riski että vauva syntyy keskosena. Täällä kotona neljän seinän sisällä ei vaan pyöri paljoa muuta kuin raskaus...

on tuo odotus palstakin.

On se juu. Ja tietty on vielä sekin mahdollisuus että sä jätät avaamatta mun aloitukset ja jätät mun juttuni täysin omaan arvoonsa.

Ei hitsi...kyllä mä luovutan myös nyt ja suljen koneen. Olen sitten taas heti huomenna täällä tekemässä aloituksia omasta erinomaisuudestani ja raskaudestani :saint:

on tuo odotus palstakin.

On se juu. Ja tietty on vielä sekin mahdollisuus että sä jätät avaamatta mun aloitukset ja jätät mun juttuni täysin omaan arvoonsa.

Mitäs pahaa on siinä, että on tyytyväinen itseensä? Miksei tänne voisi kirjoitella raskaana?
Olen samaa mieltä ap:n loppukommentin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
on tuo odotus palstakin.

Mitäs pahaa on siinä, että on tyytyväinen itseensä? Miksei tänne voisi kirjoitella raskaana?
Olen samaa mieltä ap:n loppukommentin kanssa.

Samaa mieltä.

on tuo odotus palstakin.

Mutta kuinkahan moni odottajista joutuu olemaan levossa?Aika tylsää sekin varmaan on.Ja tuskin tuolla odotuspuolella niin vilkasta keskustelua on kuin täällä mitäs nytissä.
Paitsi nyt kun tökkii :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja qed:
minusta on kyllä huomion hakemista, kun kysyy täällä, onko muiden mielestä huomiota hakeva...

:D :D Tätä kommenttia tiesinkin odottaa. Koitappa kuitenkin vielä harjoitella luetun ymmärtämistä. Katsos kun kysymys kuului että mikä tekee ihmisestä (myös minusta) huomiotahakevan. Kun siis tämän tuomion sain jo ennen aloitustani ja halusin syitä kartoittaa.

Kto turkilmas ku sulla on nyt sitä aikaa ihan liikaa, ni sulta sitä juttua sit riittää ni se varmaan on sitä huomionhakuisuutta :laugh:
*hankkisit sinäki elämän etkä vaan makais sängyssä passuutettavana* :saint: :xmas: :p
Hitto, minen voinu ees maata ku seki aiheutti supisteluu..