Sain kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naitu

Vieras
Sainpas kerrankin oikein kunnon kyytiä tässä yönä eräänä.... vieläkin kuumottaa pelkkä ajatuskin, huh huh! Mies painoi menemään niin että sänky hytkyi ja pääni hakkasi seinään. Teki kutaa. Lisää samanlaista menoa kiitos, ehkä jo tänään?? Kuka tietää....

En ymmrrä naisten logiikkaa ja järjenjuoksua. Mitä rajummin mies panee naista ja jolla pää hakkaa seinään, niin nainen on sitä onnellsempi ja tyytyväisempi.

Sitten taas jos mies hieman ojentaa ja kouluttaa naista, niin nainen onkin väkivallan uhri. -Suo siellä- vetelä täällä!

Vanha sanonta "naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä" kuvaa ilmeisestikin osuvasti naisen logiikkaa ja tunne-elämää. Pane- nussi minua rajusti.

Olen kuullut uudemman version tuosta -nyrkin ja hellan välissä ajatuksesta -"Mikäli nainen astuu askeleenkaan sivuun hellan ja makkarin väliseltä polulta, niin hän on täysin eksyksissä".

Psykoanalyytikko Sigmun Freudin teorian ja käsityksen mukaan nainen ajattelee kohdullaan. Sana Hystera on kreilankielinen ja tarkoittaa kohtua. Freudin teorian mukaan kohtu säätelee naisen käyttäytymistä, mielialoja ja toimintaa.

Olettaisin, että Freud ei ollut kovinkaan väärässä teoriansa kanssa. Ilmiö on noussut korostetusti esille hormonaalisen ehkäisyn myötä ja joka sekoittaa naisen normaalin hormonikierron ja näinollen nainen korostetusti toimii ja käyttäytyy manipuloidusti, eikä luonnollisesti kuten lajitoveri eläin-naras käyttäytyy kiima-aikoina
Jotkut ihmisnaaraat käyttäytyvät yhä useammin kuin elukat.

Muistelen vieläkin posket punoittaen, kun minua pantiin kunnolla nuorena.Opiskelija kämppäni naapurissa asui kaveri, jonka kanssa mulla oli seksisuhde. Emme seurustelleet, vaan tyydytimme vaan seksinnälkää kaveripohjalta.
Yhtenä viikoloppuna hänellä oli kortti-ilta. Otin viinipullon ja menin kylään, kun en viitsinyt yksinkään olla. Humalluin ja mua alkoi panettamaan. Kysyin kaveriltani, josko han lähtisi makkariin panemaan mua, kesken pelin. Söin ehkäisy pillereitä, joten annoin panna paljaalla. No kaveri teki temput ja toiset jatkoi peliä. Hän palasi pöytään ja mä jäin sängylle alasti makaamaan. hetken kulttua toinen kaveri tulihuoneeseen ja kysyi, josko hänkin voisi panna mua. Sanoin, että mikäpä siinä.
Loppujen lopuksi he panivat kaikki kuusi mua vuorotellen. Aamulla oli pillu niin kipeä ja turvoksissa, että en tiedä koska olis ollut.
Onneksi ei tullut tauteja.

Kovasti ne pojat kyllä kehui. Olin ihan täynnä spermaa, koska en käynyt välillä pesullakaan.
Yksi niistä kavereista kertoi, että hän on ollut aikaisemminkin tällaisessa jonopanossa mukana. Jotain umpikännistä keski-ikäistä naista olivat isolalla porukalla panneet juhannuksena teltassa. Sillä oli kuulemma mieskin asuntovaunussa sammuneena. On se varmaan aamulla ihmetelly, kun eukolla on pillu kipeenä.

Yhteistyössä