Sain kokea kuinka jotkut voivat olla julmia ja törkeitä. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Posti on mokannut siis tuplasti, ensin paketti kortti väärään osoitteeseen ja paketti annettu vaikkei henkilöllisyyttä ole tunnistetu. Tee reklamaatio ja vaadi rahat takaisin!

Katson huomisen vielä mitä se myyjä saa tietää ja sit toimin itse jos ei ala kyselytkään auttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
järkyttävää, vähän sama kun ihmiset käy varastamassa hautausmaalta kukkia |O

Jotkut on todella törkeitä, itse en ole tota haudalta varastamiseen törmänny. Mutta kai se on sit kivaa pitää hautakukkia parvekkeella tms.

Minä sain haudalta varastetut keltaiset narsissit konfirmaatiopäivänä kaverin poikakaverilta. Myöhemmin vasta sain kuulla kukkien alkuperän...

On monesti tullut saman nimisen postia ja ei ole 2 kirjettä ikinäkään tullu mulle perille:S Sekä myös mulle lähetetty yhestä sairaalasta posita mun nimellä ja osotteella jossa sisallä oli saman nimisen posita mut ei mun. Toimitin oikeeseen osotteeseen noi ja ilmoitin lähettäjälle et voisivat olla tarkempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
järkyttävää, vähän sama kun ihmiset käy varastamassa hautausmaalta kukkia |O

Jotkut on todella törkeitä, itse en ole tota haudalta varastamiseen törmänny. Mutta kai se on sit kivaa pitää hautakukkia parvekkeella tms.

Minä sain haudalta varastetut keltaiset narsissit konfirmaatiopäivänä kaverin poikakaverilta. Myöhemmin vasta sain kuulla kukkien alkuperän...

:( Jotkut vaan osaa olla julmia minä sentään annan hautojen olla ne on "kuolleiden" omia ja kyllä mulle tulis pahamieli jos mulle tai tutuille sattuis tälläinen tapaus et sais haudalta varastetut kukat.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Saitko siitä saapuneesta paketista tiedon myös kännykkäviestinä? Onneksi tapaus on noin selvä, postihan joutuu paketin korvamaan!

En saanut tää ei ollut semmoisesta paikasta mistä pistää tekstarin.
En viiti mainita sitä nettikauppaa mutta kyllä varmaan jotkut täältäkin tietää kyseisen kakkutarvikenettikaupan ja olen kyseisestä paikasta vain hyvää kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:
On monesti tullut saman nimisen postia ja ei ole 2 kirjettä ikinäkään tullu mulle perille:S Sekä myös mulle lähetetty yhestä sairaalasta posita mun nimellä ja osotteella jossa sisallä oli saman nimisen posita mut ei mun. Toimitin oikeeseen osotteeseen noi ja ilmoitin lähettäjälle et voisivat olla tarkempia.

Juu no tää oli postipaketti lappu, mutta tuommoisiakin varmasti sattuu ja tapahtuu.

Kysyitkö jo postista, onko samalla jakelualueella samannimisiä? Jos siis kyseessä olisi juttu, että esim. joku vanha täti on saanut pakettikortin, nähnyt siinä nimensä ja ihmetellyt vain, että mistä hän paketin sai. kyllähän siitä pakettikortin allekirjoituksestakin aika hyvin näkee, minkä ikäinen sen on kirjoittanut. Eikä sen nimen edes tarvitse ihan identtinen olla!

Alkuperäinen kirjoittaja uumoilija:
Kysyitkö jo postista, onko samalla jakelualueella samannimisiä? Jos siis kyseessä olisi juttu, että esim. joku vanha täti on saanut pakettikortin, nähnyt siinä nimensä ja ihmetellyt vain, että mistä hän paketin sai. kyllähän siitä pakettikortin allekirjoituksestakin aika hyvin näkee, minkä ikäinen sen on kirjoittanut. Eikä sen nimen edes tarvitse ihan identtinen olla!

En kysynyt kun vasta eilen sain tietää tästä paketin kohtalosta ja en ole saman sukunimistä kyllä nähnyt lähelläkään.

postissa eivät tarkista henkilöllisyyttä kun kortin kanssa hakee.

ja mitä tulee tohon palautteeseen. Kerran olen laittanut palautetta ja silloin palautteeseen vastaaminen kesti 5viikkoa.
Kannattaa vaan soittaa jos mahdollista.

Kannattaa soittaa postiin. Sinne kun soittaa suoraan, niin yleensä saa myös palvelua. Olen itsekin soittanut postiin ja joutunut tekemään huomautuksen postinkantajasta. Postit menivät jatkuvasti vääriin osoitteisiin. Jätti postilaatikoon liian isoja paketteja (eli luukku ei mennyt kiinni). Oli varmasti kiva yllätys naapurilla ottaa pakettinsa ja postinsa läpimärkinä laatikosta, kun luukku repsotti täysin auki. Ja meidän paketti oli heitetty väärään osoitteeseen. Auki revittykin, mutta onneksi se oli palautettu meille. :flower: Kiitos rehelliselle.

Toivottavasti saatte sen kiinni, vaikken kyllä kovin toiveikas ole. :|

se on luultavammin joku ihan siitä naapurostosta,mullekkin tullu joskus meidän naapurin postia,eli osoite oikein mutta posteljooni pudottanut väärään ovinumeroon.Laitappas lappua johonkin mistä naapurit näkee,niin katso kuin käy.Pyydät vaikka jättämään sinun oven eteen paketin,tai alat jatkotoimenpiteisiin,ja siitäkin huolimatta tekisin postista valituksen.

no olenhan minäkin hakenut muiden postipaketteja ilman valtakirjoja, vain silloin kun haetaaan kirjattuja PITÄÄ kysyä henkkatrit. Aina olen oman allekirjoituksen laittanut.. esim jos paketti on tullut 1-vuotiaalle, nii miten se lapsi sen allekirjoittaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
no olenhan minäkin hakenut muiden postipaketteja ilman valtakirjoja, vain silloin kun haetaaan kirjattuja PITÄÄ kysyä henkkatrit. Aina olen oman allekirjoituksen laittanut.. esim jos paketti on tullut 1-vuotiaalle, nii miten se lapsi sen allekirjoittaa :whistle:

Oletko koskaan kuullut että alaikäisellä on huoltaja... :whistle:

Totakaan kun et pysty todistamaan ettet ois hakenut.. Postikin kun voi sanoa, että tarkastavat kaikilta henkkarit ja että olet itse/kaverisi on hakenut. Miten voi sit todistaa? Inhottava tilanne jos sua aletaan syyttämään valehtelusta.

Mä hain juuri eilen H&M paketin (arvo 150e) lähiÄrrältä eikä likka kassalla kysellyt mitään henkkareita ennenkun tarjosin niitä hänelle ja sanoin, että varmista nyt kuitenkin ettei sinulle tule ongelmia... :)

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Oletko koskaan kuullut että alaikäisellä on huoltaja... :whistle:

myös olen hakenut tuttujeni paketteja, eikä niissä oo henkkareita kysytrty. joten postista voi kuka tahansa hakea kenen paketin vain

Yhteistyössä