Sain kesätyöpaikan

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Palkka ei ole sen 8?/tunti mitä luulin vaan 7?. Mä saan pikkuisen enemmän koska saan vähän vastuullisemman homman. Palkkaan tulee sitten vielä lisäksi ilta- ja sunnuntailisät. Kyseessä on siis jäätelökioskin myyjä, mulla lisänä työvuorolistojen teko, jäätelötilaukset, osittainen rahaliikenne.

Mietin just, että jos ovat sinne ottaneet neljä työntekijää ja vuorotyötä, niin ei yhdelle tule viikossa millään normaalin työn tuntimäärää eli 40 tuntia. Ei pakosta ole edes töitä joka päivälle, kun kerran neljälle pitää vuorot jakaa. Kauheasti ei tuosta palkkaa varmaan tule, mutta kuitenkin jotakin.

Matkaa työpaikalle on 30km, mutta en jätä silti ottamatta tuota vastaan. Mietin, että jos töitä ei ole joka päivälle niin sitähän voisi yrittää saada jotakin muuta työtä lisäksi. No katsoo nyt sitten, soitan tänään ja kysyn tarkempia tietoja tuosta työstä.

Kuinkahan paljon paskaa niskaan mä saan tästä? :whistle: :laugh: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Psst...siellä saa itsekin syödä jätskiä ;)

Ja sitten se tulee korvista pihalle :x :x :x

Tiedän :$ :x , kesät 1997, 1998 ja 1999 jätskikioskissa työskennelleenä....ja meni muuten useampi vuosi ennen kun pystyin taas syömään Valion irtojätskiä, hajukin ällötti :|

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ja sitten se tulee korvista pihalle :x :x :x
Niin tulee, mutta saatpahan ainakin makeanhimosi tyydytettyä :D Onnea kesäduunista :flower:

No mulla tökkii jo nyt, kun ajattelen että jos pitäisi paljon syödä jäätelöä. Ei mun tule sitä älyttömän paljon syötyä.

En saanut eilen yhteyshenkilöä kiinni, että olisi saanut kysellä tarkemmin. Työpaikasta kun ilmoitti tekstiviestillä. Pakko kuitenkin saa kiinni hänet, koska pitää saada tarkempaa tietoa ens viikon koulutuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hyvä nälkä palkka.

Parempi olisi sitten maata kotona sossun rahoilla ja sylkeä kattoon? :whistle:

Onneksi olkoon työpaikasta mutta kuka tässä on nyt sossusta puhunut :whistle:
Pääasia että pääsit kesätöihin,eikös vain?

No kun joidenkin mielestä varmaan huono työpaikka ja todella huono palkka. Auotaan päätä ja luullaan olevansa parempia :laugh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
voip rannetta pakottaa työpäivän jälkeen

Toivottavasti ei kauhean kipeäksi tule. Meillä on ens viikolla joku koulutus liittyen tuohon hommaan.

Kannattaa heti alusta alkaen opetella oikea tekniikka, niin ei tuu jännetuppitulehdusta. :) Se ei oo kiva vaiva, mulla on ollut monta kertaa.

Tosi kiva, että sait töitä. :) :flower:

Yhteistyössä