Sain juuri tietää että olen raskaana, lapsen isä on julkisuuden henkilö emmekä ole yhdessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, sitä minäkin ihmettelen, että mikä ihmeen julkisuusoppa? Jos siitä ei ITSE medioille huutele, niin kukaan ei tiedä kenen mukeloa sä niissä vaunuissas työnnät. :D Kyllä mä väitän, että julkisuus on monessa tapauksessa ihan itse kerjättyä ja pyydettyä...

[QUOTE="vieras";28625793]Niin, sitä minäkin ihmettelen, että mikä ihmeen julkisuusoppa? Jos siitä ei ITSE medioille huutele, niin kukaan ei tiedä kenen mukeloa sä niissä vaunuissas työnnät. :D Kyllä mä väitän, että julkisuus on monessa tapauksessa ihan itse kerjättyä ja pyydettyä...[/QUOTE]

Peesaan. :D

Mun puoliso on julkkis ja on saatu olla ihan rauhassa. Fanit on onnitelleet perheenlisäyksestä ja jostain elämiseen liittyvistä asioista on saattanut olla maininta mediassa, mutta ei mitään häiritsevää. Sun tilanteessa en miettisi toisen julkisuutta yhtään vaan omaa tilannettasi, onko vauvalle mahdollisuus vai ei.

Pidät lapsen jos siltä tuntuu. Älä vaan lähde tekemään aborttia sen miehen pelossa, tai painostuksessa.
Teet abortin, jos sitten taas tuntuu siltä ettet pysty mahdll. yksin sitä lasta huoltamaan ja se "isä" ei tahdo ruveta lapsellenne isäksi.

Julkisuussoppaa siitä ei tule, jos et lähde juoruamaan millekkään iltapäivälehdille. Ei niillä siellä mitään ammatti-meedioita ole, jotka onkivat Seiskaan uutisia kenenkin raskaudesta ilman vihiä.
En edes ymmärrä ketä kiinnostaa saako Juha Tapio vaiko Elastinen lehtolapsen jonnekkin..
En kyllä luekkaan keltaisen lehdistön paskahömppää..

Eräs julkkispariskunta tuttavat saivat lapsen, mutta siitä ei tiennyt kuin "luotettavat" kaverit, lähipiiri -ja tuttavat. Itse olisin voinut 40€ takia ilmoittaa raskaudesta jonnekkin HöpöHöpö-extraan, mutta en halunnut pilata heidän odotustaan. Eikä niin tehnyt ("onneksi"), kukaan muukaan. Asiasta luki lehdessä vasta lapsen synnyttyä, enkä kyllä ymmärrä miksi siitä pitää kansalle tiedottaa milloin kukanen kin saa lapsen.. Myöskään toisesta keskitason-julkkispariskunnasta ei kertonut kukaan lehteen kun he odottivat reilu vuosi sitten lasta. Mun mielestä se ei vaan kuulu kenellekkään ulkopuolisille..

Kerro toki mitä teit ja tuo mun esimerkki nuista tutuista oli tuossa lähinnä sen takia, että halusin kerto sulle sen, ettei se tieto vuoda sinne juulkisuuuuteen, jos sitä ei sinne joku tieten tahtoen lähde levittelemään. Eli,jos haluat pitää lapsen ei tarvi pelätä mmyllerystä mediassa jos sitä itse ei kumpikaan osapuoli sinne kerro oikein ihan tahallaan..
Pelkkää aborttia ei kannata tehdä sen takia että pelkäät juorulehtiä ja sitä miestä.
Mutta tottakai se abortti voi olla myös paraskin vaihtoehto tilanteesta riippuen, äläkä kanna siitä syyllisyyttä, jos sen sitten teet. :)
Kaikkea hyvää!

[QUOTE="jeep";28626059]Salettiin Jonne Aaron. oli just jossain lehdessä ja kyseltiin lapsi/parisihdejuttuja.[/QUOTE]

Joo, provot yleensä aina innostuu päivänpolttavista haastatteluista tai telkkariohjelmista.

Mihinköhän "julkisuusrumbaan" arvon odottaja luulee nyt päätyvänsä :D :D seiskan kansi suttusilla "salakuvilla" tai hymyn laadukkaat vauvamahajutut ei kiinnosta ketään. Paitsi Tauskin eksiä ja nyksiä ja se kertookin kaiken.
Silloin vois vilkaista lööppiä toisen kerran jos isäksi paljastuisikin Tuksu tai joku Putin.

Eikös Tarja Turunenkin ollut jo synnyttänyt lapsensa ennen kuin juttu päätyi lehtiin? Tuskin julkisuushärdelli tulee olemaan ongelma, ellet itse tai joku juoruileva ystäväsi kerro asiaa eteenpäin. Ja sittenkin voi olla hiljaa.

No, en tiedä kenen parhaaksi tässä yritän ajatella. Jos mies ei halua olla lapsensa kanssa tekemisissä niin en voi sille mitään, mutta voin olla varma että tän henkilön kohdalla kyllä ei mee kauaa että juttu on iltalehdessä, niin moni tietää ja tuntee että varmasti juttu leviää heti ku en ajatellut alkaa valehteleen jos joku kysyy. Ja tosiaan tämä ihminen ei ole mitään perheenisä tyyppiä, ainakaan nyt. Ja mietin että tuomitseeko ihmiset hänet jos ns. Hylkää lapsensa vai syytetäänkö mua että tein tarkoituksella lapsen..hankkiuduin paksuksi..

No jos tämä olis totta, niin eihän julkisuus tässä nyt varmasti olisi suurin ongelma, jos nyt mies ei oo joku Sauli Niinistö... ja varmaankaan siis ei ole hän, kun ikä ei täsmää.

Ihan keskittyisin miettimään vaan sitä että haluanko lapsen, haluaako mies lapsen, ja onko tässä nyt mikään mahdollista, asioiden järjestäminen yhteisvanhemmuutta ajatellen.

Aloituksen perusteella ajattelisin, että parempi vaan tehdä keskeytys, aika köyhät on eväät äitillä.

[QUOTE="Aloittaja";28625582]Hoh hoh. Eikö tää nyt oo aikansa elänyt juttu? Mitä eroa sillä siementämisellä on onko mies naapurin Jorma vai joku julkkis? Samanlailla niiden fysiikka toimii..[/QUOTE]

Kulta pieni :heart: Sinun ei tarvitse kertoa miehelle, että olet paksuna. Laitat vaan välit kylmästi poikki. Jos hän on todellakin julkku, niin paikallesi on varmasti tungosta.

Sitten joskus, kun häne ei enää ole julkku, niin menet lapsen kanssa tapaamaan häntä.

Paparazzit ei juokse perässä, se on ihan oma valinta.

Voi ei, ei kai tääkin ole tyttö 18v Cheek-fantasioineen...

ps. Ne artistit jotka tuolla kyntää enempi osaavat kyllä käyttää ehkäisyä juurikin välttääkseen sen että joku bändärihoro pamahtaisi niille paksuksi ja soittelisi Seiskaan. Että keksi parempi provo ens kerralla :)

Jos et kerran missään tapauksessa halua julkisuutta, niin minua ihmetyttää, että miksi olet alkanut ylipäätään tapailemaan henkilöä, joka ainakin sinun mielestäsi on joku suurikin julkkis?

Jonne Aaron?
Hänhän on lehdessä sanonut että hänestä tulee ihan huippu isä sitten joskus. Ja on ollut tarhassa töissäkin, eikä puhu tyttöystävistä julkisuuteen. Jos osuin oikeaan, niin onneksi olkoon!

Öö, jos tää ois totta niin miksi kukaan saisi tietää mitään?

A) jos etsä kerro lehdille/ eikä sun tutut kerro (älä kerro niille)
B) jos isä ei kerro, eikä varmaan kerro jos ei isäksi edes halua
C) ja vaikka saisikin, niin ketä kiinnostaa? Pieni maininta että sejase sai lapsen. Vanhemmat eivät ole suhteessa. Niitä lööppejä syntyy, kun itse kaiken lehdistölle kertoo ja itseään korostaa.

Nim. Jo kauan suhteessa sinkkuna tunnetun julkkiksen kanssa

kyllähän se nykäsen mattikin on siementään levittänyt aika laajalle einkä mä ole ainakaan tiedä kun kahden etunimeltä(äidit olivat naimisissa lapsen saatuaan matin kanssa)lieneen niitä kuitenkin enemmän.

Yhteistyössä