Pidät lapsen jos siltä tuntuu. Älä vaan lähde tekemään aborttia sen miehen pelossa, tai painostuksessa.
Teet abortin, jos sitten taas tuntuu siltä ettet pysty mahdll. yksin sitä lasta huoltamaan ja se "isä" ei tahdo ruveta lapsellenne isäksi.
Julkisuussoppaa siitä ei tule, jos et lähde juoruamaan millekkään iltapäivälehdille. Ei niillä siellä mitään ammatti-meedioita ole, jotka onkivat Seiskaan uutisia kenenkin raskaudesta ilman vihiä.
En edes ymmärrä ketä kiinnostaa saako Juha Tapio vaiko Elastinen lehtolapsen jonnekkin..
En kyllä luekkaan keltaisen lehdistön paskahömppää..
Eräs julkkispariskunta tuttavat saivat lapsen, mutta siitä ei tiennyt kuin "luotettavat" kaverit, lähipiiri -ja tuttavat. Itse olisin voinut 40 takia ilmoittaa raskaudesta jonnekkin HöpöHöpö-extraan, mutta en halunnut pilata heidän odotustaan. Eikä niin tehnyt ("onneksi"), kukaan muukaan. Asiasta luki lehdessä vasta lapsen synnyttyä, enkä kyllä ymmärrä miksi siitä pitää kansalle tiedottaa milloin kukanen kin saa lapsen.. Myöskään toisesta keskitason-julkkispariskunnasta ei kertonut kukaan lehteen kun he odottivat reilu vuosi sitten lasta. Mun mielestä se ei vaan kuulu kenellekkään ulkopuolisille..
Kerro toki mitä teit ja tuo mun esimerkki nuista tutuista oli tuossa lähinnä sen takia, että halusin kerto sulle sen, ettei se tieto vuoda sinne juulkisuuuuteen, jos sitä ei sinne joku tieten tahtoen lähde levittelemään. Eli,jos haluat pitää lapsen ei tarvi pelätä mmyllerystä mediassa jos sitä itse ei kumpikaan osapuoli sinne kerro oikein ihan tahallaan..
Pelkkää aborttia ei kannata tehdä sen takia että pelkäät juorulehtiä ja sitä miestä.
Mutta tottakai se abortti voi olla myös paraskin vaihtoehto tilanteesta riippuen, äläkä kanna siitä syyllisyyttä, jos sen sitten teet.
Kaikkea hyvää!